مسئول ستاد اجرایی منطقه ۷ ستاد هماهمگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته دو هزار و ۳۵۰ خودرو و بالغ بر ۹ هزار و ۵۰۰ نفر در باغ فدک اسکان داده شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اصغر شاطوری  اظهار کرد: در ششمین شب از سال جدید بالغ بر ۹ هزار و ۵۰۰ نفر در باغ فدک اسکان یافتند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای مسافران در باغ فدک گفت: هر شب بعد از نماز مغرب و عشا ویژه برنامه‌های مختلفی از قبیل جشن "به رنگ شادی" و مسابقات خانوادگی در قالب ۹ آیتم برگزار می‌شود.

مسئول ستاد اجرایی منطقه ۷ ستاد هماهمگی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به در نظر گرفتن فضایی برای کودکان افزود: غرفه‌های بازی‌های خلاقیت مورد استقبال خوبی قرار گرفته شده و بسته‌های تفریحی مانند ورزش و سرگرمی توسط بخش های خصوصی نیز همچنان برای مسافران پا برجا است.

وی افزود: به منظور آشنایی مسافران با مکان های دیدنی و آثار باستانی اصفهان نیز در غرفه ای واقع در بازارچه باغ فدک، آثار تاریخی و دیدنی اصفهان به صورت قاب عکس و بروشور ارائه می‌شود.

شاطوری ادامه داد: همچنین مسافران می‌توانند با ثبت نام در تورهای یک روزه بازدید از مکان‌های دیدنی از اتوبوس‌های گردشگری استفاده کنند تا علاوه بر آشنایی با آثار تاریخی و دیدنی اصفهان درگیر ترافیک نشوند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نوروز 97 ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.