مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در سالجاری تکمیل پروژه های اولویت دار سال گذشته دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود:  با توجه به نیاز استان پروژه هایی در دست اجرا است و از جمله تکمیل پروژه های اولویت دار سال گذشته امسال دنبال خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته ۱۳.۵ کیلومتر راهسازی در استان انجام شده که از این میزان ۵.۸ کیلومتر از این میزان مربوط به احداث بزرگراه ها، ۲.۲ کیلومتر راه های اصلی و فرعی و ۵.۵ کیلومتر راه های روستایی است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: این میزان راه سازی بخشی از برنامه های سال گذشته بوده و برای امسال نیز برنامه های مجزایی در نظر داریم که به صورت ویژه توسعه بزرگراه ها در دستور کار خواهد بود.

حیدری در خصوص عملکرد احداث راه ها در سال گذشته نیز افزود: سال ۹۶، ۱۴.۲ کیلومتر بزرگراه، ۳.۸ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۹.۵ کیلومتر راه روستایی احداث شده است.

وی تاکید کرد: علاوه بر این ۴.۷ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۹۲ کیلومتر راه روستایی نیز بهسازی شده که هم اینک نیز بهسازی ۵.۳ کیلومتر راه اصلی و فرعی و هشت کیلومتر راه روستایی در دست اجرا است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: سال گذشته همچنین ۳۸ کیلومتر از بزرگراه ها، ۳۲ کیلومتر از راه های اصلی و فرعی و ۸۶.۴ کیلومتر از راه های روستایی نیز آسفالت ریزی شد.

حیدری افزود: علاوه بر این آسفالت دو کیلومتر از بزرگراه ها، هشت کیلومتر از راه های اصلی و فرعی و ۳.۶ کیلومتر از راه های روستایی در دست اجرا است.

انتهای پیام/ع

توسعه بزرگراهها در اردبیل دنبال می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.