سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: با توجه به کویری بودن استان یزد، در تلاش هستیم تا تعداد مجتمع‌های بین‌راهی در این محور به ۲۵ مورد برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: با توجه به کویری بودن استان یزد، در تلاش هستیم تا تعداد مجتمع‌های بین‌راهی در این محور به ۲۵ مورد برسد.

 سعید برازنده مقدم در  بازدید از محور‌های مواصلاتی استان افزود: در این سفر علاوه بر بازدید از راه‌ها، علائم، گارد ریل‌ها و بستر جاده، از مجتمع‌های بین راهی استان نیز بازدید شد.

برازنده مقدم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه محور نایین ـ. اردکان از پرترددترین محور‌های استان یزد است، افزود: وی یادآور شد: در روز ششم فروردین، در طی ۲۴ ساعت، ۱۱ هزار تردد در محور نایین ـ. اردکان و ۱۱ هزار و ۹۹۲ تردد در محور اردکان ـ. نایین انجام شد که پرتعدادترین تردد‌ها را در این محور شاهد بوده ایم.

وی تاکید کرد: در طول مسیر گشت‌های نوروزی راهداری با همکاری دستگاه‌های امدادرسان نظیر اورژانس و هلال احمر همچنین با حضور نیرو‌های پلیس، در تلاش برای ایجاد سفر امن برای مسافران نوروزی هستیم.

برازنده مقدم یادآورشد: در حال حاضر در کل راه‌های استان یزد، شش مجتمع خدمات رفاهی در حال استفاده و بهره برداری و هشت مجتمع نیز در حال ساخت است که امید است اغلب این واحد‌ها در طول سال ۹۷ به بهره‌برداری برسد.

برازنده مقدم یادآور شد: ۱۱ مجتمع بین راهی نیز در حال طی مراحل اولیه هستند و در مجموع برنامه ریزی شده در طول راه‌های این استان، ۲۵ مجتمع خدماتی احداث و بستر برای خدمات رسانی به مردم فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد مجتمع‌های بین‌راهی کم است، افزود:، اما برای کاهش طول سفر و رفع خستگی رانندگان، تمهیداتی اندیشیده شده به نحوی که در طول راه‌های استان، ۱۱ ایستگاه چای صلواتی راه اندازی شده که در محور اردکان نیز یک ایستگاه با همکاری بخش خصوصی در ۵۰ تا ۶۰ کیلومتری اردکان بین نایین و عقدا راه اندازی شده و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ی

تلاش گشت‌های نوروزی راهداری برای ایجاد سفر امن برای مسافران نوروزی

برچسب ها: اورژانس ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار