فرمانده هنگ مرزی زاهدان از کشف ۱۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر و هلاکت یک سوداگر مرگ طی یک عملیات ضربتی به وسیله مرزبانان سیستان و بلوچستان خبر داد.

کشف ۱۹۶ کیلو مواد مخدر وهلاکت یک قاچاقچی در مرزهای سيستان و بلوچستانسرهنگ جواد رفیعی فرمانده هنگ مرزی زاهدان در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان گفت: مرزداران هنگ مرزی زاهدان با اشراف اطلاعاتی و با كنترل دقيق منطقه، از قصد قاچاقچيان برای انتقال مواد مخدر به صورت کوله باری و از نقاط صعب العبور به عمق كشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشياری كامل به اجرای کمین و تشديد پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: قاچاقچیان زمانی که با واکنش به موقع مرزداران ، خود را در کمین نیروهای مرزبانی دیدند ،ضمن پنهان کردن محموله، با استفاده از تاریکی شب و شرایط جوی از محل به سمت خاک کشور پاکستان متواری شدند .

فرمانده هنگ مرزی زاهدان خاطر نشان كرد: مرزداران در این این عملیات در درگیری با سوداگران مرگ ، ضمن به هلاکت رساندن یک نفر از قاچاقچیان مواد مخدر ، محموله ای به وزن ۱۹۶ کیلو و ۸۰۰گرم هروئین و تریاک که قاچاقچیان به طرز ماهرانه ای زیر خاک پنهان کرده بودند را کشف کردند.

سرهنگ رفیعی با بیان اینکه مرزهای سيستان و بلوچستان برای متجاوزان، قاچاقچيان و معاندين نظام ناامن است، از همكاری خوب مرزنشينان و نیز هوشياری و اقتدار مرزداران هنگ مرزی سراوان تشكر كرد.

انتهای پیام /ت

کشف مواد مخدر

برچسب ها: مرزبانی ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.