کارگردان اپرای عروسکی رستم و سهراب در مشهد، برپایی اپرای عروسکی در مشهد را برای زائران علی بن موسی الرضا (ع) در کنار زیارت، عاملی برای بهره مندی از مضامین فرهنگی این شهر عنوان کرد.

کارگردان مطرح اپرای عروسکی کشور:به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ بهروز غریب پور کارگردان اپرای عروسکی رستم و سهراب گفت: نمایش اپرای عروسکی در دنیا توسط کارگردانان برای قشر کودک به نمایش در می‌آید، ولی من اجرای این نمایش را برای مخاطبان مختلف با مضامین متفاوت اجرا می‌کنم.

وی افزود: داستان رستم و سهراب را حماسی، داستان مولوی را عارفانه، داستان عاشورا را مذهبی و سایر داستان‌ها را متناسب با زبان عروسک و تئاتر به اجرا در می‌آورم.

غریب پور ادامه داد: ۱۴ سال پیش در سالن شهید هاشمی نژاد مشهد اجرا داشتم و امسال نیز به درخواست مدیریت گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد اپرای رستم و سهراب را برای مردم این شهر که بزرگان تئاتر زیادی دارد به اجرا در می‌آورم.

کارگردان اپرای عروسکی رستم و سهراب بااشاره به ظرفیت شهر مشهد به لحاظ دارا بودن مخاطب از اقشار مختلف کشور به عنوان زائر و توریست، گفت: اینگونه فعالیت‌های فرهنگی برای گردشگران به عمق سفر آن‌ها می‌افزاید.

وی افزود: این اتفاق مبارکی است زائرانی که برای زیارت حضرت امام رضا (ع) می‌آیند در جمع تماشاگران ما باشند و با مضامین فرهنگی و غنی این شهر و کشور آشنا شوند.

انتهای پیام// ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.