مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به آخرین وضعیت اسکان فرهنگیان از بهبود روند کیفیت‌بخشی به این مراکز خبر داد.

فوری/پذیرش حدود 2 و نیم میلیون نفری در مراکز اسکان فرهنگیان/ افزایش روند کیفیت‌بخشی به مراکزگودرز کریمی‌فر مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورشدر گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت اسکان فرهنگیان در مراکز اسکان نوروزی عنوان کرد: امسال مهم‌ترین برنامه‌ای که برای مراکز اسکان مورد توجه قرار دادیم موضوع کیفیت‌بخشی به فضاهای در نظر گرفته شده بود و طبق بررسی‌های انجام شده فرهنگیان از نظر کیفیت عملکرد نسبت به سال‌های گذشته استقبال بی‌نظیری از مراکز داشتند.

وی ادامه داد: چندین شاخص برای ارزیابی عملکرد مراکز اسکان در نظر گرفتیم و طی تحلیل‌های انجام شده روی این شاخص‌ها، تاکنون شرایط قابل قبولی را از مراکز دریافت کردیم.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین آمار اسکان موقت فرهنگیان تا پایان روز هفتم فروردین گفت: 683 هزار و 346 خانوار و 2 میلیون و 460 هزار و 47 نفر در مراکز اسکان پذیرش شدند.

کریمی‌فر به میزان پذیرش استان‌ها هم اشاره و اظهار کرد: به ترتیب استان‌های فارس‌، اصفهان، خراسان رضوی، هرمزگان و خوزستان بیشترین پذیرش مسافران در مراکز اسکان را داشتند.

کریمی‌فر درباره سود حاصل از مراکز اسکان گفت: تعرفه در نظر گرفته شده برای این مراکز بسیار ناچیز بوده و صرفا برای تامین هزینه آب و برق مسافران در نظر گرفته می‌شود و هیچ منفعت مالی برای آموزش و پرورش نداشته است اما به دلیل آنکه به رفاه حال فرهنگیان و مسافرت کم‌هزینه برای آنها اهمیت می‌دهیم 12 هزار مدرسه برای این گروه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

آخرین آمار مسافران در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار