نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده، اینترنت نسل سوم(3G)، تا اردیبهشت ماه در روستای بیدخون فعال می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه به شهرستان بردسیر گفت: با پیگیری های انجام شده در رابطه با آنتن دهی ضعیف و فعال نبودن اینترنت نسل سوم مقرر شد، مشکل آنتن دهی رفع و شبکه و اینترنت نسل سوم(3G) تا اردیبهشت ماه در بیدخون فعال شود.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در رابطه با عدم وجود شبکه دیجیتال در این روستا افزود: با کمک فرمانداری بردسیر و اعتبار اختصاص داده شده،  ان شاالله به زودی شبکه دیجیتال در بیدخون افتتاح می شود.

وی با اشاره به آسیب های جدی به باغات بردسیر و بخصوص بیدخون از طریق کرم خراط تصریح کرد: پیگیری می کنیم  تا از طریق مکاتبه با استاندار و نجار ریاست ستادبحران استان، مبلغی بلاعوض جهت خسارت واردشده به باغات به کشاورزان داده شود .

زاهدی دررابطه با گازرسانی به روستای بیدخون یادآور شد: با توجه به شاخص آمار خوب در سال ۹۵ در بیدخون پیگیری می شود تا هرچه سریعتر گاز به این روستا منتقل و برگشت خانواده ها از شهر به روستا را شاهد باشیم.

انتهای پیام /ب

فعال سازی اینترنت نسل سوم در روستای بیدخون

برچسب ها: زاهدی ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.