رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان صحنه از بازدید روزانه پنج تا شش هزار میهمان نوروزی از مجموعه تفریحی توریستی سراب دربند صحنه خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مجید اکبری با بیان اینکه شهرستان صحنه یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق استان کرمانشاه بشمار می رود، اظهار کرد: از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهرستان می توان به سراب گروس، امامزاده خلیل الله گروس، سراب سیریجان و... اشاره کرد.
وی ادامه داد: شاخص ترین جاذبه گردشگری شهرستان صحنه که در تمام فصول بویژه در ایام نوروز گردشگرانی از استان و سراسر کشور از آن بازدید می کنند، منطقه تفریحی توریستی سراب دربند است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان صحنه به محیط بکر و آبشار زیبای این سراب اشاره کرد و افزود: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون روزانه بطورمیانگین بین پنج تا شش هزار گردشگر از این منطقه تفریحی توریستی بازدید کرده اند.
وی تصریح کرد: همچنین در این منطقه تفریحی گوردخمه هایی از دوران مادها برجای مانده است.
اکبری اضافه کرد: درمحوطه توریستی دربند جمعا 12 غرفه و سیاه چادر عرضه صنایع دستی، سوغات، آش ها و شیرینی های محلی برپا شده است.
به گفته این مسئول، جاجیم بافی، گلیم بافی، قالی بافی، فرش بافی، چرم دوزی و ساخت سازهای سنتی مهم ترین صنایع دستی این شهرستان هستند.
وی در ادامه در خصوص خدمات رسانی به میهمانان نوروزی در این شهرستان نیز گفت: با همکاری آموزش و پرورش ظرفیت اسکان 400 میهمان نوروزی را فراهم کرده ایم. علاوه براین شهرداری این شهر نیز اقدام به ایجاد کمپ اسکان در پارک توحید کرده است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان صحنه یادآورشد: تمام ظرفیت خود را بکار گرفته ایم تا میزبانان شایسته ای برای مسافرین نوروزی باشیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

دربند صحنه مجموعه تفریحی استان کرمانشاه

برچسب ها: کرمانشاه ، صحنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.