با وجودی که تمرینات تیم ملی تعطیل است اما قهرمان المپیک 2016 در اسپانیا و به صورت انفرادی تمریناتش را پیگیری می کند.


تمرین وزنه برداری کیانوش در قالب اروپا گردیبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که اردوهای تیم ملی وزنه برداری طبق دستور محمد حسین برخواه تا 14 فروردرین تعطیل اعلام شده است اما با این وجود کیانوش رستمی، قهرمان دسته 85 کیلوگرم وزنه برداری المپیک ریو از چند روز قبل به اروپا سفر کرده است تا یک مسافرت تفریحی-ورزشی را پشت سر بگذارد.

رستمی حتی در کشور اسپانیا نیز چند جلسه تمرین کرد تا هم آمادگی بدنی اش را حفظ کند و هم نکاتی را در این سفر به وزنه برداران اسپانیایی بیاموزد.

  فیلمی که رستمی در صفحه شخصی اش منتشر کرد، نشان می دهد نه تنها ماتادورها با شور و اشتیاق فراوان تمرینات سنگین او را تماشا می کردند بلکه حتی به دنبال این بودند تا نکاتی را از این قهرمان جهان و المپیک یاد بگیرند.  رستمی قصد دارد پس از پایان سفرش به اسپانیا مدتی هم به آلمان سفر کند.

این در حالی است که دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی بزرگسالان ایران برای شرکت در بازی های آسیایی اندونزی و مسابقات قهرمانی جهان 2018، از 14 فروردین در کمپ اختصاصی تیم های ملی وزنه برداری با حضور 16 ملی پوش آغاز خواهد شد.کیانوش رستمی هم یکی از دعوت شدگان به این اردو است اما با این اوصاف بعید به نظر می رسد که این وزنه بردار در حال حاضر قصدی برای حضور در اردوهای تیم ملی داشته باشد.

گفتنی است پس از انتخاب برخواه به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری مسئولان شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری، کادرفنی و کیانوش رستمی توافق کردند تا قهرمان المپیک ریو مانند گذشته به صورت انفرادی تمریناتش را پیگیری کند.

باید منتظر ماند و واکنش مسئولان فدراسیون وزنه برداری نسبت به رفتن رستمی به اروپا را دید.

انتهای پیام/

پیگیری تمرینات کیانوش رستمی در قاره اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار