مدیرکل راهداری استان همدان تأکید کرد؛

آمادگی کامل راهداری استان همدان در دور دوم سفرهای نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر آمادگی کامل نیروها و تجهیزات راهداری استان همدان در دور دوم سفرهای نوروزی تأکید کرد.

آمادگی کامل راهداری استان همدان در دور دوم سفرهای نوروزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رودباری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تأکید بر حضور مستمر و چشمگیر راهداران در جاده ها در ایام نوروز اظهار داشت: لازم است کنترل و نظارت جاده ای به ویژه در نقاطی که احتمال تصادف وجود دارد جدی تر انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه سفرهای نوروزی نیمه دوم تعطیلات از اهمیت بالاتری برخوردار است، اظهار کرد: باید با مبادله اطلاعات دقیق و منظم با فرماندهان پلیس راه حتما نظارت کافی بر کنترل حمل و نقل ناوگان عمومی انجام شود.

رودباری با بیان اینکه ماشین های راهداری باید با نصب بنر معرفی، مسافران جاده ای را حمایت کنند، افزود: راهداران باید خدمات خود را در محورهایی که در معرض دید و ارزیابی هستند به شکل بارزی انجام دهند.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران یادآور شد: اکیپ‌های پرتلاش و گمنام ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در شهرستان‌های مختلف استان ایام نوروز مشغول فعالیت هستند.

رودباری با بیان اینکه راهداران حافظان جان مردم در جاده ها هستند، خاطرنشان کرد: رعایت دقت و سرعت همراه با آمادگی ذهنی و بدنی از ضروریات شغلی راهداران است و همچنین وجود تجهیزات لازم در انجام موفق عملیات راهداری بسیار تاثیر گذار است.

این مسئول با تأکید بر اینکه راهدارخانه هایی که مجهز به ماشین آلات متعدد هستند باید در ایام نوروز خود را به مردم معرفی کنند و در حقیقت موجب دلگرمی مردم شوند، تصریح کرد: فضای تبلیغاتی برای بیان راهداران به طول مسافتی است که حیطه نظارت آنهاست و باید از این فضا برای شناساندن کار خود اقدام کنند.

مدیرکل راهداری استان همدان با اشاره به اینکه حضور راهداران ملبس به لباس راهداری خود معرف حضور گرم آنهاست، بیان کرد: تنها یادآوری نمی تواند تضمین کننده عمل به وظائف باشد حتما باید پیگیری به دنبال دستورالعمل اجرایی باشد.

محمد رودباری با بیان اینکه بیان زحمات راهداران با نمادین بودن حضور آنها در جاده هاست، تأکید کرد: تمامی نقاط پرحادثه باید با حضور راهداران ملبس به لباس راهداری معرفی شوند.

وی حضور به موقع در تصادفات جاده ای و انتقال اطلاعات در حوادث رانندگی را بیانگر فعالیت راهداری در حوزه جاده ها عنوان و خاطرنشان کرد: بررسی و تحلیل به موقع تصادفات جاده ای علاوه بر شناخت دلائل بروز حوادث، در رفع نواقص جاده ای و لزوم هشدار به رانندگان در زمینه علل تصادف نقش بسزایی دارد.

گفتنی است، در استان همدان 24 پایگاه راهداری، 318 نیروی راهدار، پشتیبانی و ستادی به همراه 190 دستگاه ماشین آلات راهداری برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی در حالت آماده باش هستند.

انتهای پیام/ د

آماده باش راهداری استان همدان در تعطیلات نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار