رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قاین از بازدید ۳۵ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ عباسی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قاین صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور گردشگران و مسافران طی چند روز گذشته بسیار مطلوب بوده است، گفت:تا کنون نزدیک به ۳۵ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان انجام شده است که از این میزان ۲۰ هزار نفر از بقاع متبرکه بازدید داشته اند.


وی افزود: به ترتیب امامزاده عبد الله کارشک، امامزاده حسن و افضل کومیران و امامزاده زید النار آفریز بیشترین میزان بازدید کننده را داشته است.


عباسی با بیان اینکه ۱۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری بازدید داشته اند، گفت: منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر، مسجد جامع قاین و مسجد تاریخی خضری دشت بیاض به ترتیب بیشترین میزان بازدید کننده را داشته است.


رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قاین افزود: روزانه نزدیک به دو هزار نفر از منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر بازدید می‌کنند.


وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده برای مسافران نوروزی گفت: موسیقی محلی هر شب تا ساعت ۲۳، در منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ب


بازدید دو هزار نفر از منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهرقاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.