فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه مدیران شهرستان نباید در مسیر سرمایه گذاری سنگ اندازی کنند، گفت: برای ایجاد اشتغال در سطح شهرستان مدیران باید کمر همت ببندند.

برای ایجاد اشتغال در سطح شهرستان مدیران باید کمر همت ببندندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالله نادری صبح پنجشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات اشتغال شهرستان‌های دشتی وتنگستان با تاکید بر اینکه جلسات کارگروه اشتغال و ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان هر یک ماه برگزار شود، اظهار داشت: برگزاری چنین نشست‌هایی نقش بسزایی در رفع موانع تولید و ایجاد فضای کسب و کار در سطح شهرستان خواهد داشت که می‌طلبد مدیران باید توجه جدی به آن داشته باشند.

وی افزود: در راستای جذب سرمایه گذاران و ایجاد مشوق‌های لازم در شهرستان دشتی با پیگیری‌های به عمل آمده قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی به نصف رسید و در سال جاری نیز در کمیته برنامه ریزی اعتبارات لازم برای تقویت زیر ساخت‌های آن اختصاص داده خواهد شد.

نادری بیان کرد: اگر می‌خواهیم در سطح شهرستان اشتغال ایجاد شود باید خدمتگذار سرمایه گذار باشیم و مدیران باید تمام کار‌های یک سرمایه گذار را انجام دهند و بروکراسی اداری را به حداقل برسانند.

وی خاطر نشان کرد: نگاه ما در سال جاری به مسائل اقتصادی، سرمایه گذاری و ایجاد شغل است و برای اینکه این مهم تحقق پیدا کند همه مدیران باید کمر همت ببندند.

نادری با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی نباید در مسیر سرمایه گذاری سنگ اندازی کنند، گفت: مدیران باید با انگیزه و اشتیاق درونی بالا گام بردارند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

وی یادآور شد: مدیران باید برای ایجاد شغل و فضای کسب کار برای جوانان تمام وقت خود را به این موضوع اختصاص بدهند.

نادری از حمایت و تلاش‌های نماینده مردم شهرستان‌های دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد و ادامه داد: شهرستان از ظرفیت و استعداد‌های خوبی در بخش‌های مختلف برخوردار است و از طرفی نیز دکتر شهریاری در مرکز کشور در کنار مسئولین کار‌های خوبی در دست پیگیری دارد که امیداریم خروجی این تلاش‌ها منجر به رضایت مندی مردم شود.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید کار‌های بزرگی در سطح کشور و به خصوص شهرستان دشتی و تنگستان صورت گرفته که ضرورت دارد مدیران دستگاه‌های اجرایی این خدمات ارزشمند را به مردم به نحو مطلوب انعکاس بدهند تا آن‌ها در جریان این فعالیت‌ها قرار بگیرند.

انتهای پیام/م

مدیران دشتی در مسیر سرمایه‌گذاری سنگ‌اندازی نکنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.