فرماندار خرم‌آباد از افزايش قابل توجه تعداد گردشگران ورودی به این شهرستان در نيمه دوم تعطيلات نوروزی خبر داد.

افزايش گردشگران در نيمه دوم تعطيلات نوروز در خرم آبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اسد عبدالهی، فرماندار خرم‌آباد گفت: ارایه خدمات در آغاز سال نو به گردشگران به دو بخش نیمه اول و دوم تعطیلات نوروزی تقسیم می‌شود.

وی افزود: با تلاش و زحمات شبانه‌روزی همه دستگاه‌های عضو ستاد سفرهای نوروزی شهرستان خرم‌آباد، بخش اول با تمام کم و کیف آن و با حضور حداقل ٢٠ هزار نفر مسافر اتراق کننده در هر شب در خرم‌آباد به پایان رسید و وارد مرحله دوم شد.

فرماندار خرم‌آباد گفت: در گام اول بدون شک کمبود و نارسایی‌های داشتیم و البته در این بین از ابتکارات، خلاقیت و اقدامات آنی زیادی هم برای ارایه مطلوب‌تر خدمات استفاده شده، در مرحله اول خدمات‌رسانی به مردم، تجارب ارزشمندی کسب کردیم که برای مراحل آتی بسیار مفید فایده خواهد بود.

عبدالهی بیان کرد: مسائل و مشکلات مرحله اول ناشی از نبود زیر ساخت‌ها، کم‌کاری برخی دستگاهها و کم لطفی و بی توجهی برخی شهروندان هم استانی و گردشگران و مهمانان بود که می‌توان به تخریب تابلوها و علائم جاده‌ای، تعطیلی بازار، فروش اجناس تولیدی خارج از استان، عدم رعایت بهداشت بخصوص در مکان‌های مورد بازدید و رها نمودن زباله در این مکان‌ها، بیرون انداختن زباله ازخودرو در حال حرکت و بی‌نظمی‌های ترافیکی و... اشاره کرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه هدف و نیت تمام دستگاه‌های عضو ستاد ایجاد رونق اقتصادی وکسب درآمد برای مردم است، افزود: بر خلاف سال‌های گذشته که تعداد گردشگران در نیمه اول بیشتر و سپس کاهش می‌یافت امسال میزان آنان بعلت دریافت خدمات مناسب در مرحله دوم افزایش یافته است.

فرماندار خرم‌آباد بیان کرد: بطوریکه علاوه بر افزایش بالای ٥٠ درصدگردشگران و تردد حدود ٥٠٠هزار خودرو در روز، آمار صعودی ثبت شده در مراکز اسکان مسافران نوروزی و تعداد فروش روزانه بیش از ١٥هزار بلیط برای بازدید از موزه قلعه فلک الافلاک بوده، همچنین ورود 2 هزار و 500 خودرو به بیشه با احتساب هر اتومبیل چهار نفر و در مجموع ١٠ هزار نفر از نمونه‌های بارز این موضوعات است.

عبدالهی افزود: با توجه به اینکه محل‌های ثبت تردد خودرو در جاده‌ها روند افزایشی را در نیمه دوم نشان می‌دهند بنابراین در نیمه دوم تعطیلات نوروز یا به عبارتی موج دوم باید علاوه بر استمرار خدمات‌رسانی با کیفیت بهتر و بیشتر شاهد افزایش کمی و کیفی مطلوب خدمات و تعداد مسافران باشیم.

انتهای پیام/د

افزايش قابل‌توجه تعداد گردشگران ورودی به خرم‌آباد

برچسب ها: گردشگری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.