مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از ثبت بیش از یک و نیم میلیون تخلف در محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: از زمان آغاز طرح نوروزی تا هشتم فروردین ماه سال جاری بیش از یک و نیم میلیون تخلف برای وسایل نقلیه متردد از محور‌های ارتباطی استان ثبت شده است.

علی اکبری ادامه داد: در این ۱۳ روزِ گذشته از اجرای طرح نوروزی در آذربایجان غربی بیش از شش و نیم انواع وسیله نقلیه در جاده‌های استان تردد داشته اند که میزان تخلف‌های ثبت شده یک چهارم کل تردد‌ها را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: سبقت و سبقت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله به ترتیب بیشترین میزان تخلف‌های جاده‌ای را به خود اختصاص داده اند و با توجه به اینکه تخلفات صورت گرفته از عوامل اصلی بروز سوانح و تلفات ناشی از آن محسوب می‌شود، تغییر رفتار ترافیکی هموطنان در اینخصوص بسیار ضروری است.

این مقام مسئول یاد آور شد: هموطنان عزیزی که برای گذراندن تعطیلات اقدام به سفر می‌کنند بی شک تمام تلاش خود را برای ثبت خاطرات زیبا به کار می‌گیرند و نباید با رفتار‌های نادرست ترافیکی و عدم رعایت قوانین جان خود و عزیزانشان را به خطر بیندازند.

انتهای پیام/ن.م

 

سبقت و سرعت غیرمجاز بیشترین تخلفات وسایل نقلیه متردد از جاده های آذربابجان غربی در ایام نوروز

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.