امام جمعه موقت رشت گفت: 12 فروردین ، روز جمهوری اسلامی ایران ، روز نماد تحکیم حاکمیت اسلامی در بستر مردم سالاری دینی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام و المسلمین صدیق عربانی، امام جمعه موقت رشت امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای بزرگ‌ امام خمینی این شهر ، با تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر گفت: نامگذاری امسال به عنوان حمایت از تولید داخلی ، تدبیری است که با اشراف برظرفیت اقتصادی وتولیدی کشوراتخاذ شده و همگرایی مجموعه ی مدیران دولتی و خصوصی با مردم به عنوان مصرف کنندگان کالاهای داخلی می تواند پاسخ درخوری به تحریم های دشمنان باشد.

وی افزود: برای تحقق عینی شعارسال باید حقوق مصرف کنندگان به نحو شایسته ایی رعایت شود تا امکان رقابت با کالاهای مشابه خارجی فراهم آمده و از بروز هرگونه سوء تبلیغات پیشگیری شود.

امام جمعه موقت رشت اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن سیزده فروردین و روز طبیعت ، رعایت نکات ایمنی و حفاظت از محیط زیست ، ضروری است.

صدیق عربانی گفت: گردشگران، عرصه های طبیعی و انفال الهی را همچون اموال شخصی خویش حفظ و از بروز هرگونه تهدیدی برای محیط زیست جلوگیری کنند.

وی افزود:12 فروردین ، روز جمهوری اسلامی ایران ، روز نماد تحکیم حاکمیت اسلامی در بستر مردم سالاری دینی ست که با اتکاء به خون پاک شهدای این مرز و بوم در صدد تحقق عدالت و مبارزه با زیاده خواهی های استکبار جهانی برآمده است. 

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه استقبال آحاد مردم بویژه جوانان از مراسم پر فیض اعتکاف ستودنی است خاطرنشان کرد: آماده سازی 92 مسجد در سراسر استان، زمینه ی خوبی برای بهره گیری از فیوضات ماه رجب مهیا کرده که ثمره ی آن گره گشایی از مشکلات جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/اص

خطبه های نماز جمعه رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.