سامسونگ با به‌روزرسانی جدید خود برای حالت Always on Display قابلیت قرار دادن گیف را فراهم کرده است.

قابلیت اضافه کردن گیف برای حالت همیشه روشن صفحه نمایش سامسونگ

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حالت Always on display (صفحه نمایش همیشه روشن) قابلیتی است که کاربران می توانند بدون روشن کردن صفحه نمایش گوشی هوشمند خود از زمان یا اعلانات مطلع شوند.

با این قابلیت شما می توانید برای حالت همیشه روشن یا Always on display خود تصاویری را انتخاب کنید تا صفحه نمایش را شخصی سازی کنید و زمان، تاریخ یا اعلانات را به صورت شخصی سازی شده مشاهده کنید. این قابلیت سامسونگ به‌روزرسانی شده است و می توانید از فایل‌های GIF برای حالت Always on Display استفاده کنید.

این به‌روزرسانی به شما اجازه می دهد که GIF را در برنامه Gallery باز کنید و با ضربه به سه نقطه گزینه "Set as always on Display image" را انتخاب کنید. البته چندین محدودیت وجود دارد که باید بدانید.

برنامه تنها از فایل‌های گیف پشتیبانی می‌کند. نکته بعدی این که اگر گیف طولانی باشد برنامه از شما می خواهد که آن را کوتاه‌تر کنید. در نهایت اگر چه شما گیف را برای حالت همیشه روشن صفحه نمایش انتخاب کردید اما گیف یک بار، آن هم زمانی که شما گوشی را قفل می‌کنید، به حرکت در می‌آید و پس از آن در یک فریم به صورت ثابت باقی می ماند. برنامه برای کار با سامسونگ گلکسی S8، S8 پلاس و نوت 8 به‌روزرسانی شده است.  

به روز رسانی کاربردی سامسونگ برای اضافه کردن گیف به حالت  Always on display

انتهای پیام/

اضافه کردن گیف به Always on Display

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار