علی دعموش تأکید کرد تهدیدات پیش روی حزب الله لبنان روبه افزایش است و مقاومت امروز بیش از هر زمان دیگری مورد هدف دشمنان قرار دارد.

مقاومت امروز بیش از هر زمان دیگری مورد هدف دشمنان قرار داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی النشره لبنان، « علی دعموش»، نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان، تأکید کرد تهدیدات پیش روی حزب الله لبنان روبه افزایش است و مقاومت امروز بیش از هر زمان دیگری مورد هدف دشمنان قرار دارد. وی با اعلام این مطلب تصریح کرد: قدرت حزب الله روز به روز بیشتر می شود، بنابراین دستاوردها و پیروزی هایی که با هم پیمانانش در مقابله با تروریسم تکفیری و طرح های بزرگ آمریکایی - اسرائیلی - سعودی بدست آورده است سروصدا بر پا کرده است.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم جشن تکلیفی که موسسه اسلامی آموزش و پرورش در دبیرستان «المهدی» در شهر صور لبنان برگزار کرد، گفت: حضور حزب الله در معادلات منطقه بیشتر و قدرتمندتر شده است و به همین دلیل هدف قرار دادن حزب الله بیشتر شده است. وی اظهار کرد: آمریکا بر این باور است که حزب الله پیروزی های بسیار و دستاوردهای زیادی در منطقه بدست آورده است. حزب الله در لبنان توانست در کنار ارتش این کشور تروریست ها را از منطقه «الجرود» بیرون براند.

علی دعموش خاطر نشان کرد: حزب الله در سوریه توانست در کنار ارتش این کشور و هم پیمانانش تروریست ها را در بسیاری از مناطقی که بر آنها تسلط پیدا کرده بودند از جمله غوطه شرقی بیرون براند. این اقدام حزب الله طرح های آمریکایی و سعودی را در تمام منطقه تهدید می کند و به همین خاطر آمریکا و هم پیمانانش از دست حزب الله عصبانی و خشمگین هستند. وی افزود: تهدیداتی که حزب الله با آن مواجه است نیازمند آن است که ما برای حمایت از حضور خود، مقاومت و کشورمان حضور مقتدری در پارلمان لبنان و کابینه این کشور داشته باشیم.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله تصریح کرد: آمریکا،عربستان سعودی و برخی سفارتخانه ها در رقابت انتخابات پارلمانی لبنان مداخله می کنند، فهرست تشکیل می دهند و برخی طرفهایی را که با برخی دیگر کشمکش واختلاف دارند جمع می کنند تا آنها را در مقابل فهرست حزب الله قرار دهند . آنها (آمریکا و عربستان) می خواهند برای تضعیف و بدنام کردن چهره مقاومت از دروازه انتخابات وارد نبرد سیاسی علیه مقاومت شوند و در این راه از امکانات فراوان و ابزار کثیفی استفاده می کنند و برای بدست آوردن آرای بیشتر مردم در انتخابات با افتراء زنی، دروغ پردازی، اتهامات پوچ و سخنرانی های مذهبی برای تحریک کردن تعصبات طایفه ای و مذهبی دست به تبلیغات گسترده رسانه ای می زنند.

علی دعموش افزود: گفتمان های مذهبی، تحریک، شایعات و توصیف های غیر اخلاقی که برخی ها علیه حزب الله و هم پیمانانش استفاده می کنند نشانه شکست و ناکامی آنها است؛ زیرا آنها چیزی ندارند که به مردم علیه حزب الله بگویند. آنها (آمریکا و عربستان) ابزار، وسیله، قدرت یا چیزی در اختیار ندارند که به مردم ارائه دهند تا آرای آنان را بدست آورند؛ مگر اینکه با شیوه تحریک، گمراه کردن و لحن تعصب گرایی و گفتمان ها کشور را به عقب باز گردانند و آنرا به تنش هایی بکشانند که به نفع لبنان نیست و کمکی به حفظ ثبات و امنیت این کشور نمی کند.

دعموش اظهار کرد: عربستان سعودی تلاش کرد در لبنان تفرقه بیندازد و لبنانی ها را علیه حزب الله تحریک کرد وهمچنین با گروگان گرفتن سعد الحریری، نخست وزیر لبنان در چهارم ژانویه وی را مجبور کرد از سمتش استعفا کند تا کابینه لبنان را سرنگون کند؛ زیرا آنها می خواستند حزب الله را از کابینه اخراج کنند و دولت و لبنانی ها را به تقابل با مقاومت سوق دهند. اما به برکت هوشیاری لبنانی ها، اتحاد و همبستگی آنها در این مسیر ناکام ماندند. وی افزود: آمریکا و عربستان سعودی امروز تلاش می کنند از طریق انتخابات پارلمانی به همان اهداف خود دست پیدا کنند؛ اما دوباره شکست خواهند خورد، زیرا مردمان شریف لبنان در برابر آنچه که علیه مقاومت و کشورشان برنامه ریزی شده است، هوشیار و آگاه هستند و در تمامی میدان ها در کنار مقاومت حضور دارند و تحت تاثیر تبلیغات سیاسی، رسانه ای و شیوه های تحریک و گمراهی قرار نمی گیرند و به فریادهای شکست خوردگان گوش نمی دهند.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد: ما اعتماد کامل داریم که لبنانی هایی که در تمامی مراحل گذشته در کنار ما ایستادند در انتخابات پارلمانی نیز حضوری موثر و قدرتمند خواهند داشت . وی در پایان افزود: کسانیکه در دادن خون، مال و اموالشان بخل نورزیدند و با جانفشانی های خود شهدا، اسرا و مجروحانی از جگرگوشه هایشان را برای حمایت از لبنان و مقاومت تقدیم کردند، در این رقابت انتخاباتی برای حمایت از مقاومت، کشور و تمامی دستاوردهایی که تا به امروز تحقق یافته است در دادن رای خود به فهرست حزب الله بخل نخواهند ورزید.
انتهای پیام/

اظهارات علی دعموش درباره توطئه دشمنان علیه حزب‌الله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار