زاخارووا اعلام کرد سکوت لندن درباره جزئیات مربوط به ماجرای مسمومیت اسکریپال سوء‌ظن‌ها را درباره دخالت سرویس‌های جاسوسی انگلیس در این ماجرا افزایش می‌دهد.

زاخارووا: اقدام انگلیس در پنهان کردن اطلاعات ماجرای اسکریپال شک‌برانگیز استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: دشوار است که به طور مستقیم از دخالت انگلیس در ماجرای مسمومیت سرگئی اسکریپال، جاسوس سابق روس و دخترش یولیا سخن بگوئیم؛ اما پنهان کردن اطلاعات مربوط به این ماجرا از سوی لندن این سوء‌ظن را ایجاد می کند که سرویس های ویژه انگلیس در این ماجرا دخالت داشته باشند.

زاخارووا در مصاحبه با شبکه 5 روسیه اعلام کرد: «ما تاکنون هیچ اطلاعاتی در این مورد دریافت نکرده ایم. تنها اطلاعات رسمی که از سوی انگلیس دریافت کرده ایم در مورد بهبود وضعیت یولیا اسکریپال در روز گذشته بوده است».

وی افزود: «بنابراین صحبت کردن در خصوص دخالت مستقیم انگلیس و مقامات این کشور در این ماجرا دشوار است، اما سوء ظن هایی داریم. پنهان کردن اطلاعات و سکوت درباره جزئیات آنچه اتفاق افتاده منجر به این تصور می شود که سرویس های اطلاعاتی انگلیس ممکن است در این پرونده دخالت داشته باشند».
انتهای پیام/

اظهارات زاخارووا در واکنش به خودداری انگلیس از ارائه اطلاعات درباره ماجرای اسکریپال

برچسب ها: انگلیس ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار