استاندار کرمان با صدور پیامی روز ۱۲ فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و این روز را مایه عزت و سربلندی خواند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن این پیام به شرح زیر است:
۱۲ فروردین ماه، تجلی آری ملتی است که از جان برای این انقلاب مایه گذاشتند و نشان دادند که با فریادی رعد آسا و پرطنین می‌توان در گوش زمان سرود جاودانگی، عزت و سربلندی خواند و همگان را به این باور رساند که امید به آینده‌ای روشن‌تر در پرتو ایمان و توکل به خداوند و رهبری اسلامی امکانپذیر است.
روز جمهوری اسلامی ایران که در حقیقت بهار انقلاب و انقلابی بهاری برای ملت ایران به شمار می‌رود، خط بطلانی بر تمام اندیشه‌های ناصوابی بود که در صدد بودند که این انقلاب را از مسیر خود منحرف کنند.
مردم ایران اسلامی در ۱۲ فرودین ماه سال ۵۸ نتیجه مبارزات ضد سلطه طلبی و ضد طاغوتی خود را با رای ۹۸.۲ درصدی امضا کردند تا دنیا بداند این ملت انقلابی، خواستار نظامی از جنس استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و دراین راه ذره‌ای از مسیر صحیح، منحرف نخواهند شد.
لیکن امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردمی آگاه، بصیر و ولایت مدار آماده است تا الگویی جهانی را به منصه ظهور گذاشته و بر مبنای ایستادگی این ملت و مسئولان بر آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای این نظام، راه سعادت را با سرعت بیشتری ادامه دهد.
ملت ایران در بهار ۹۷ نیز با تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی (ره) معمارکبیر انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهیدان به خون خفته خود بار دیگر بر حفظ ارزش‌های خود پافشاری کرده و روز جمهوری اسلامی را به عنوان یکی از ماندنی‌ترین روز‌های تاریخی و ملی این سرزمین گرامی می‌دارد.
اینجانب نیز این روز بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت مردان، روحانیون و آحاد ملت ایران تبریک گفته و از درگاه ایزد منان تداوم و پیروزی‌های بیشتر این نظام و سرزمین را خواستارم.
علیرضا رزم حسینی
استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

گرامی داشت 12 فروردین در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار