استاندار یزد با صدور پیامی فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شورا‌های اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ متن کامل پیام «محمود زمانی قمی» بدین شرح است:

وَ اَمرُهُم شُوری بَینَهُم
نهم اردیبهشت ماه که به روز ملی شورا‌های اسلامی نامگذاری شده است در حقیقت بیانگر نقش و اهمیت جایگاه مردم شریف در عرصه‌های مختلف مدیریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بخشی از آن در قالب شورا‌های اسلامی شهر و روستا به منصه ظهور رسیده و گامی مهم در جهت استقرار نظام مردم سالاری دینی و تحقق جامعه مدنی است.

شورا‌های اسلامی شهر و روستا با برخورداری از نقش مهم و حیاتی در اداره و مدیریت مناطق مختلف میهن عزیز اسلامی می‌توانند به پشتوانه آرای مردمی، گام‌های مهم و اساسی را در عرصه مدیریت نوین شهری و روستایی بردارند. نقش شورا‌های اسلامی در موضوعاتی همچون زیباسازی مبلمان شهر‌ها و روستاها، پرهیز از نگرش‌های محله‌ای و منطقه‌ای، آگاهی به موازین قانونی و ظرفیت‌های شورا، توجه به توسعه پایدار و متوازن در همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، تاکید بر ایمن‌سازی ابنیه‎‎ها و مشارکت دادن فعالانه جوانان و بانوان در عرصه‌های مدیریت شهری و روستایی وغیره، نقشی تاثیرگذار است که تحقق شایسته آن، می‌تواند اعتلای روزافزون میهن اسلامی را در پی داشته باشد.

اینجانب با قدردانی صمیمانه از تلاش‌ها و خدمات یکایک اعضای محترم شورا‌های اسلامی شهر و روستای استان یزد، نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شورا‌های اسلامی را به همه این عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ ا

نهم اردیبهشت روزملی شوراهای اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار