پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با صدور اطلاعیه ای محدودیت های ترافیکی روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت ) را اعلام کرد.

اعلام محدودیت های ترافیکی روز ۱۳ فروردین در همدانزنگنه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با توجه به فرارسيدن ۱۳فروردين که برابر سنت ديرينه مردم به دامن طبيعت ومناطق گردشگری سفرمی کنند به منظور تامين ايمنی عبور ومرور وايجاد ترافيک روان در اين روزدر مسير های تعيين شده محدوديت های ترافيکی اعمال خواهد کردکه به شرح ذیل می باشد.

از ساعت 1900  تردد کليه خودروها از ميدان قائم به سمت بلوار کولاب و محور گنجنامه ممنوع  و مسير از سمت ميدان گنجنامه به سمت ميدان قائم يکطرفه خواهد بود.

ازساعت 1400 مسير  تقاطع پژوهش به سمت  بلوار شهيد فهميده و ميدان قائم يکطرفه خواهد شد.

  از ساعت 1400 مسير ميدان قائم به سمت انتهاي  بلوار ارم يک طرفه خواهد شد.

از ساعت 1400 مسير انتهاي بلوار ارم به سمت بلوار بعثت ( تقاطع سعيديه قبلي ) بصورت يکطرفه خواهد شد.

کليه خودروها ي که از گنجنامه ويا تقاطع پژوهش وارد ميدان قائم می شوند بايستی ازسمت انتهاي بلوار ارم و بلوار بعثت خارج شوند.

تردد کليه وسايل نقليه از ساعت 1600 در معابر برونشهري ذيل نيز ممنوع مي باشد:

تردد از سمت شهر همدان به سمت روستاهای کيشين ، ابرو،  حيدره پشت شهر و سولان ، توئيجين ، موئيجين ، برفجين وامام زاده محسن ممنوع وتنها تردد از روستاهاي مذکور به سمت شهرهمدان انجام پذير خواهد بود.

تردد از سمت سه راهي سد اکباتان به سمت سد ممنوع ومعبر به صورت يکطرفه از سمت سد اکباتان به طرف سه راهی سد وجاده ملاير امکان پذير خواهد بود.

از تردد موتورسوارن دارای حرکات مخاطره آميز ، فاقد کلاه ايمنی برای راکب و سرنشين ، حامل بار و يا سرنشين غير متعارف در سطح معابر جلوگيری و موتورسيکلت توقيف و به پارکينگ منتقل خواهد شد.

از رانندگان عزيز وانت بارها  ،کاميونت ها و... تقاضا می شود از حمل مسافر در قسمت بار اکيدا" خودداري نموده ودر صورت مشاهده ضمن اعمال قانون ، از ادامه مسير آنها جلوگيری خواهد شد.

عبور کاميون وخودروهای سنگين ونيمه سنگين در مناطق شهری  و مناطق گردشگری و تفريحی بخصوص مسير تقاطع پژوهش ، محور گنجنامه ،بلوار ارم ، بلوار سعيديه ، جاده کيشين و ابرو و جاده حيدره و بلعکس از ساعت 0800 الي 2300 ممنوع می باشد.

از شهروندان گرامی تقاضا می شود به جهت جلوگيری از وقوع حوادث جانی و همچنين داشتن ترافيکی روان از برپا نمودن چادر و يا نشستن در سطح سواره رو اکيداً خودداری نمايند.

  از شهروندان عزيز تقاضا داريم از پارک خودرو در محلهای که باعث ايجاد سد معبر می گردد خودداری نمايند.

در پايان با آرزو داشتن روزی خوب از شهروندان عزيز تقاضا داريم با رعايت مقررات راهنمايی ورانندگی وهمکاری با مامورين راهنمايی و رانندگی و استفاده از مسير های جايگزين ما رادر اجرای هرچه بهتر طرح ترافيکی روز 13 فروردين  ياری نمايند.

انتهای پیام/د.ا

محدودیت های ترافیکی 13 فروردین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.