شهردار مهاباد گفت:با توجه به فرا رسیدن روز طبیعت و ضرورت حفاظت از محیط زیست 10 هزار کیسه زباله روز سیزده بدر در این شهر توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،کامران علیزاده آذر شهردار مهاباد گفت: با همکاری و هماهنگی ادارات حفاظت محیط زیست و به مناسبت 13 فروردین و روز انس با طبیعت این تعداد کیسه زباله در هفت خروجی این شهرستان میان شهروندان و مسافران نوروزی توزیع می شود.

وی افزود: روز بعد از سیزده بدر نیز تمام کارکنان شهرداری بصورت تیم های جمع آوری زباله در حاشیه شهر و مکان هایی که به علت ازدحام جمعیت زباله تجمع شده اقدام به جمع آوری زباله می کنند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد نیز از راه اندازی گشت سیار ویژه روز 13 فروردین توسط نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیستخبر داد و گفت: 2 تیم چهار نفره به همراه 9 تشکل مردمی داوطلب برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی و همچنین حفاظت از سرمایه های طبیعی شهرستان بصورت سیار اقدام به گشت زنی می کنند.
فاروق سخنور همچنین ادامه داد: به شهروندان توصیه می شود برای پاک نگهداشتن طبیعت زباله ها را در کیسه های زباله ریخته و آنها را به محل جمع آوری زباله منتقل کنندو هم چنین از قطع کردن درختان و آتش زدن بوته ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ع

توزیع کیسه زباله در مهاباد

برچسب ها: روز طبیعت ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.