مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان از آماده باش کامل نیروهای این سازمان برای استقبال از روز طبیعت خبر داد.

یحیی ستوده نیا مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ گفت: استفاده و لذت بردن از طبیعت باید با حفظ محیط زیست همراه باشد و این سازمان خدماتی را در همین راستا در دو بخش حفاظتی و خدماتی در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه ارائه میدهد.

وی افزود: فعالیت‌های ما در بخش خدمات شامل توزیع ذغال رایگان در مبادی ورودی هزارپیچ، پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران به منظور جلوگیری از قطع شاخه‌های خشک و حتی سبز درختان و توزیع کیسه زباله برای جمع آوری پسماند در پارک‌های جنگلی است.

وی ادامه داد: از دیگر خدمات ما نصب ۱۵ تانکر آب شرب در مسیر هزارپیچ، پارک جنگلی النگدره و ناهارخوران و نظافت و آماده سازی سرویس‌های بهداشتی برای رفاه مسافران است.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان همچنین گفت: شناسایی درختان معضل دار و رع خطر آن‌ها از خدمات حفاظتی این سازمان است.

وی افزود: ۷۰ نفر از نیرو‌های خدماتی و حفاظتی این سازمان از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۲ شب در سه شیفت کاری برای خدمات رسانی به مسافران و حفاطت از جنگل آمادگی کامل دارند.
 
انتهای پیام فا
 

آمادگی نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان در روز طبیعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.