سرپرست مدیریت حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی گلستان از استقرار ۱۵ آمبولانس اورژانس همزمان با روز طبیعت در مراکز گردشگری گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛‍ کمال غریبی سرپرست مدیریت حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مرکز اورژانس ۱۱۵ گلستان امسال همچون سال‌های گذشته در روز طبیعت و برای ارائه خدمات درمانی ضروری به شهروندان با استقرار ۱۵ دستگاه آمبولانس و برپایی دو چادر امدادی در گرگان و گنبد به همراه تکنسین‌ها از جمله پزشک، پرستار و کارشناس فوریت‌های پزشکی آماده ارائه خدمت به مردم عزیز در روز طبیعت است.

وی افزود: این آمبولاتس‌ها در محدوده بوستان ها، فضا‌های سبز و و مناطق گردشگری استان گلستان مستقر و عوامل اورژانس از صبح فردا و تا پایان در این مکان‌ها حضور داشته و آماده ارائه خدمات درمانی به شهروندان و گردشگران نوروزی هستند.

سرپرست مدیریت حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی گلستان همچنین گفت: از مردم میخواهیم همچون سال‌های گذشته با عوامل اورژانس همکاری داشته و در صورت نیاز به خدمات درمانی اورژانس مراتب را به سامانه ۱۱۵ و یا تیم‌های درمانی مستقر در سطح شهر گزارش کنند.

در طرح سلامت نوروزی عوامل ونیرو‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی گلستان با ۹۰ دستگاه آمبولانس ویک دستگاه اتوبوس آمبولانس در ۴۷ پایگاه و ۵ ایستگاه سلامت جاده‌ای درحال به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/فا
 

آماده باش اورژانس گلستان در روز طبیعت

برچسب ها: اورژانس ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.