مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از آمادگی کامل همه ظرفیت‌های امدادی و عملیاتی این جمعیت برای خدمت رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت:: با توجه به حضور پر ترافیک گردشگران در جاده‌ها و مناطق گردشگری استان در روز ۱۳ فروردین، تدابیر و تمهیدات لازم برای پاسخ به فوریت‌های امدادی مردم از سوی جمعیت هلال احمر استان لحاظ شده است.

وی افزود: برای خدمت رسانی به گردشگران نوروزی تمامی حوزه‌های عملیاتی هلال احمراستان به دو برابر ظرفیت عادی تجهیز شدند.

اکبری گفت: تمامی عوامل امدادی و مشارکت کننده در طرح‌های نوروزی برای ارائه خدمات موردنیاز در روز ۱۳ فروردین نیز در آمادگی کامل قرار دارند.

مدیرعامل هلال احمر مازندران افزود: دستاورد مهم مشارکت جوانان در اجرای طرح‌های نوروزی هلال احمر اعتماد و اطمینان به جوانان همیشه موجب ارتقای کیفی و کمی عملکرد‌ها و افزایش راندمان خواهد شد.

وی گفت: امسال بیش از ۴ هزار جوان مجرب و توانمند در دو طرح مهم امدادونجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با جمعیت هلال احمر استان همکاری می‌کنند.

اکبری افزود: در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی علاوه بر ۵۴ ثابت و سیار،۷۵ پست سیار موتوری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی و یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در طرح امدادونجات نوروزی امسال حدود هزار نفر امدادگر ونجاتگرآموزش دیده و ۳۶۰ نفراز پرسنل جمعیت استان حضور فعال خواهند داشت.

وی افزود:از آغاز طرح امدادونجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان در ۲۵ اسفند ۹۶ تا روز یازدهم فروردین ۹۷، نجاتگران و امدادگران این جمعیت موفق شدند ضمن انجام ۴۲۷ عملیات امدادی در نقاط مختلف استان، خدمات موردنیاز را به بیش از دوهزار و ۵۰۰ آسیب دیده ارائه کردند.

اکبری گفت: در این عملیات‌ها دوهزار و ۲۸۳ نفر نجاتگر و امدادگر در قالب ۵۹۲ تیم مجهز امدادی با بکارگیری ۲۶۵ دستگاه خودرو اعم از آمبولانس و خودرو‌های نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.

انتهای پیام/آ

هلال احمر مازندران آماده خدمات دهی به گردشگران در روز طبیعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار