هم اکنون تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان اصفهان پرحجم و روان و در بعضی مناطق سنگین است.

جانشین رئیس پلیس راه استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  درخصوص وضعیت ترافیکی محورها اظهار داشت: محور رفت اصفهان به شهرضا سنگین و برگشت آن نیمه سنگین، رفت اصفهان شهرکرد سنگین و برگشت نیمه سنگین، محور نجف اباد تیران هردو مسیر رفت وبرگشت سنگین است.

اصغر زارع  افزود: محور اصفهان به تهران در مسیر رفت سنگین و برگشت نیمه سنگین، محور شهرضا دهاقان نیز سنگین است، اما وضعیت ترافیکی آزادراه امیرکبیر و نایین به اردستان عادی و روان است.

جانشین رئیس پلیس راه استان اصفهان توصیه کرد: افرادی که برای روز طبیعت قصد سفر به بیرون از شهر را دارند، زمان برگشت خود را ساعات پایانی روز انتخاب نکنند، زیرا همیشه به همین دلیل در ساعت پایانی و ابتدای شهر اصفهان در ورودی‌های شهر شاهد تراکم زیادی هستیم.

وی ادامه داد: همچنین رانندگان اجازه سوار شدن مسافر در قسمت حمل بار را تحت هیچ شرایطی ندهند و از توقف غیرمجاز در کنار جاده‌ها دوری کنند و به دنبال مکان امن و ایمنی برای پارک خودرو باشد، همچنین موتورسیکلت‌ها علاوه بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند.

زارع تصریح کرد: تمامی راه‌های منتهی به تفرجگاه‌ها و ترافیک‌های درون استانی و راه‌های تردد مسافران نوروزی برون استانی با آمادگی کامل نیروهای پلیس راه به منظور تأمین امنیتی و ترافیکی پوشش ترافیکی کامل داده می‌شود تا شاهد حادثه‌ای نباشیم.

وی در پایان تأکید داشت: به جز محور سه کیلومتری باغبهادران تا زرین‌شهر و به احتمال زیاد پل غدیر برنامه‌ای برای یک طرفه کردن جاده‌ها نیست زیرا اکثر محورها بزرگراه است و مشکلی وجود ندارد.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جاده های استان اصفهان

برچسب ها: ترافیک ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.