وزوز گوش از نظر طب سنتی مربوط به غلبه سوداست که با مصرف برخی مواد غذایی می‌توان بر این عارضه غلبه کرد.

رهایی از وزوز گوش با نسخه‌های طبیعی/ چگونه وزوز گوش را با راهکار‌های خانگی دور بزنیم؟به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ وزوز گوش یکی از اختلالات دستگاه شنوایی است که فرد را از نظر روانی و جسمانی درگیر خود می‌کند؛ وزوز گوش به شکل صدا‌های مختلف مانند وزوز، خش‌خش، غرش، زنگ یا سوت، باد و همهمه بروز پیدا می‌کند که این صدا‌ها می‌توانند دائمی یا مقطعی باشند.

از جمله علل وزوز گوش می‌توان به کهولت سن، قرار گرفتن در معرض صدا‌های انفجار، عوامل ارثی، عصبی و شغلی، ابتلا به برخی از عفونت‌ها، ناراحتی پروستات و مصرف برخی از دارو‌های شیمیایی مانند آنتی‌بیوتیک ها، دارو‌های ضد افسردگی و آسپرین اشاره کرد.

وزوز صدایی است که به علت درگیری‌های راه‌های عصبی در قشر مغز ایجاد می‌شود؛ زمانی که سلول‌ها و نورون‌های مغز بیشتر فعالیت می‌کنند از هر پنج نفر یک نفر دچار وزوز گوش می‌‌شود؛ وزوز گوش می‌تواند نشانه بروز ناراحتی‌هایی مانند کم‌شنوایی یا آسیب گوش باشد.

برای بررسی اینکه چه راهکار‌های خانگی در درمان وزوز گوش موثر هستند با حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت‌وگو کردیم که در ادامه مشروح آن را می‌خوانید.

علل وزوز گوش از نگاه طب سنتی

حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ درباره علل وزوز گوش از منظر طب سنتی اظهار کرد: وزوز گوش از نظر طب سنتی مربوط به غلبه سوداست؛ اگر گوش سوت بکشد این نشان دهنده سودای برآمده از صفراست در این صورت برای درمان آن باید از روش‌هایی مانند مصرف سرکه انگبین، ماساژ سر و صورت، استفاده از عطسه‌آور‌ها مانند انفیه، چکاندن چند قطره روغن بنفشه داخل گوش و پیاده‌روی کردن استفاده کرد.

وی بیان کرد: اگر گوش مانند صدای ماشین وزوز کند، این نشان دهنده سودای برآمده از خلط دَم است و برای درمان آن باید از روش‌هایی مانند حجامت عام (بین ۲ کتف) و پشت گوش، مصرف سرکه انگبین و عطسه‌آور‌ها استفاده کرد.

این محقق و پژوهشگر طب سنتی درباره طرز تهیه سرکه انگبین افزود: افراد برای تهیه سرکه انگبین باید یک قاشق غذاخوری عسل، یک قاشق غذاخوری سرکه سیب یا انگور و ۲ قاشق غذاخوری عرق نعناع را در یک لیوان آب حل کنند؛ سرکه انگبین باید روزانه ۲ لیوان مصرف شود.

عظمایی تاکید کرد: وزوز گوش می‌تواند به علت کمبود ویتامین‌ها به ویژه ویتامین B۱۲ هم ایجاد شود؛ برای جبران این کمبود باید از مواد غذایی مانند انگور، چغندر (لبو)، هویج، کنگر فرنگی، لیموترش تازه، کنجد، لوبیا، ریحان، کدوحلوایی، جو پرک، آناناس، جوانه گندم، پرتقال، زردآلو و طالبی استفاده شود.

 

رهایی از وزوز گوش با نسخه‌های طبیعی/ چگونه وزوز گوش را با راهکار‌های خانگی دور بزنیم؟

مواد غذایی مفید برای تقویت دستگاه شنوایی

وی درباره مواد غذایی مفید برای تقویت دستگاه شنوایی تصریح کرد: افراد برای تقویت شنوایی باید از آنتی‌اکسیدان‌ها به ویژه اسیدفولیک، منیزیم، ویتامین A ، E ، C ، D، گروه ویتامین‌های B و امگا ۳ استفاده کنند.

مهم‌ترین روش‌های درمان وزوز گوش

این محقق و پژوهشگر طب سنتی درباره مهم‌ترین روش‌های درمان وزوز گوش گفت: چکاندن روغن‌هایی مانند اسپند (اسفند) و بابونه در داخل گوش‌ها نقش موثری در درمان وزوز گوش دارند؛ افراد برای رفع عفونت و وزوز گوش باید پیاز خام را رنده کنند سپس سه قطره از آب آن را داخل هر گوش بچکانند.

 

رهایی از وزوز گوش با نسخه‌های طبیعی/ چگونه وزوز گوش را با راهکار‌های خانگی دور بزنیم؟

عظمایی اظهار کرد: مبتلایان به وزوز گوش برای رفع مشکل باید سیر خُرد شده را در روغن کنجد تفت دهند سپس این روغن را صاف کنند و سه قطره از روغن صاف شده را داخل هر گوش بچکانند.

 

رهایی از وزوز گوش با نسخه‌های طبیعی/ چگونه وزوز گوش را با راهکار‌های خانگی دور بزنیم؟

طرز تهیه دمنوشی مفید برای مبتلایان به وزوز گوش

وی درباره طرز تهیه دمنوشی مفید برای مبتلایان به وزوز گوش بیان کرد: مبتلایان به وزوز گوش برای درمان مشکل خود باید هر یک از گیاهان بابونه، بادرنجبویه و به‌لیمو را به نسب مساوی با هم ترکیب کنند سپس یک قاشق غذاخوری از این مخلوط را به همراه چهار لیوان آب در قوری بریزند و بگذارند به خوبی دَم بکشد؛ این دمنوش باید در طول روز مصرف شود.

علل وزوز گوش مزمن (مداوم)

این محقق و پژوهشگر طب سنتی درباره علل وزوز گوش مزمن افزود: وزوز گوش مزمن ممکن است مربوط به تومور‌های مغزی در قسمت‌هایی از بدن مانند سیستم شنوایی، اعصاب شنوایی، اعصاب تعادلی، حفره پشتی پیاز مغز (بصل‌النخاع) و کف حفره سر باشد.

عظمایی تاکید کرد: وزوز مزمن گوش می‌تواند آسیب‌هایی مانند کاهش شنوایی، تعادل نداشتن، ایجاد تومور‌های زاویه مخچه، صدمه دیدن پل مغزی و فشار به اعصاب جمجمه‌ای مخچه، ساقه و بطن چهارم مغز را به همراه داشته باشد.

شایع‌ترین علامت مبتلایان به وزوز مزمن گوش

وی درباره شایع‌ترین علامت مبتلایان به وزوز مزمن گوش تصریح کرد: شایع‌ترین علامت در این بیماران کاهش شنوایی ۸۷ درصدی است و تعداد زیادی از این افراد دچار سردرد، سرگیجه و فلج فاسیال (صورت) هم می‌شوند.

چه افرادی مستعد ابتلا به وزوز مزمن گوش هستند؟

این محقق و پژوهشگر طب سنتی درباره اینکه چه افرادی مستعد ابتلا به وزوز مزمن گوش هستند، گفت: افرادی که در معرض صدا‌های بلند قرار می‌گیرند، سالخوردگان، مبتلایان به بیماری‌های قلبی و عروقی و اشخاصی که سیگار و الکل مصرف می‌کنند مستعد ابتلا به وزوز مزمن گوش هستند؛ مردان هم نسبت به زنان بیشتر در معرض خطر ابتلا به وزوز مزمن گوش قرار دارند.

عوارض درمان نشدن وزوز گوش

عظمایی درباره عوارض درمان نشدن وزوز گوش تاکید کرد: وزوز گوش می‌تواند بر کیفیت زندگی اثر منفی بگذارد و ناراحتی‌هایی مانند خستگی، استرس، مشکلات خواب، اختلال در تمرکز و حافظه، افسردگی و نگرانی را به همراه داشته باشد.

پرهیزات غذایی برای مبتلایان به وزوز گوش

وی یادآور شد: مبتلایان به وزوز گوش باید از مصرف زیاد پیاز، تخم‌مرغ، غذاهای پرچرب و حجیم و نوشیدنی‌هایی حاوی کافئین مانند قهوه پرهیز کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Turkey
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ماراغالی
۲۱:۳۰ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
سلام... متاسفانه درمانی ندارد... من 3 ساله دارم... کلا زندگیم رو تحت تاثیر قرار داده... خدا نصیب هیچ کس نکنه... به امید شفای همه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۰۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
آقا محمد میشه لطف کنید تلفن دکتر دوستتون رو اینجا بزارید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۳ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
دوستی دارم که وزوز گوش داشت،رفت پیش دکتر طب سنتی و از پشت گوشش یه خراش کوچیک ایجاد کرد،دوستم گفت همونجا تموم شد.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۳۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
بنام خدا
دوستان من بعضی مواقع وز وز گوش پیدا میکنم.علتش به سر و گردن و فشار داخل این دو مربوطه، من گردنم رو به عقب کشش میدم یا دستن رو صورتم فشار میدم صدا زیاد میشه وقتی هم به جلو خم میکنم سرمو صدا قطع میشه . با انجام کشش گردن و مالش سر میشه سرکوبش کرد.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۰۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
منم همین مشکل دارم
United States of America
علی
۱۵:۴۹ ۰۳ دی ۱۴۰۰
علت اصلی صداهای بلند در مرور زمان هست... باید از صداهای بلند دور بشید و اگه مجبور شدید تو صدای بلند باشید از گوش گیر اسفنجی استفاده کنید..و دسترسی نداشتید با ارد خمیر درست کنید بزارید موقت البته...

.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۰۷ مهر ۱۴۰۰
قرصلیبریوم۱۰وقرص ایمی پرامین ۲۵ ارام بخش برای خواب َشب خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ک.ف
۱۱:۰۷ ۱۲ تير ۱۴۰۰
سلام‌‌دوستان‌من‌‌خودم‌۲۰سالی‌‌میشه‌که‌وزوز‌گوش‌‌دارم‌زیاد‌‌خودتونو‌عذاب‌‌ندین‌به‌‌دکتراپناه‌نبرین‌کاری‌از‌‌دستشون‌نمیاد‌‌هیچ‌اعصابتون‌‌که‌بیشترخورد‌
میشه‌‌درد‌‌تونم‌بیشترمیشه‌‌چون‌این‌‌عارضه‌‌با‌‌استرس‌‌ارتباط‌داره‌بنظربنده
اول‌‌اعتمادبه‌‌نفس‌‌وروحیه‌‌توکل‌به‌‌خدا‌‌را‌‌در‌‌خودتون‌تقویت‌کنین‌‌اونقده‌‌که
خرج‌‌دارودکتر‌‌میکنین‌‌یه‌کیلو‌‌پسته‌‌وبادام‌خام‌از‌نوع‌بهتر‌کار‌‌سازه
بهتره‌‌چون‌این‌عارضه‌با‌‌کم‌خونی‌هم‌‌ارتباط‌‌داره‌راه‌‌دیگرش‌عبادت‌یعنی
سجده‌کردن‌بهترین‌فایده‌را‌‌برمریض‌‌برای‌‌کل‌ناراحتی‌بدنش‌دارد
‌‌پیشنهاد‌‌میکنم‌به‌‌جای‌‌هزینه‌‌درمانی‌گران‌‌‍ومصرف‌‌داروهای‌‌اشغال‌‌و
شیمیایی‌بهفکر‌‌خوتون‌‌باشین‌‌جیب‌‌دکترا‌بهحد‌‌کافی‌‌پر‌شده‌نگران‌سلامتی
خودتون‌باشین‌وبه‌جاش‌‌طب‌سنتی‌شهرتون‌از‌اینترنت‌کمک‌بگیرین‌.
مطمعن‌باشین‌تاخودتون‌‌بایدبه‌خودتون‌‌کمک‌کنین‌والا‌هر‌دکتری‌‌منافع
شخصی‌‌‌‌خودشو‌‌در‌‌نظر ‌‌‌‌‌‌‌میگیره‌فکر‌‌کنین‌‌یه‌‌وز‌وز‌‌گوشه‌‌ممکنه‌‌صدویک‌‌
دلیل‌‌مبهم‌‌وپیچیده‌داشته‌‌باشه‌‌از‌‌گردش‌خون‌نا‌‌منظم،‌مشکلات‌عصبی
‌کبدی‌وکلیوی‌‌لخته‌‌بودن‌‌خون‌‌وحساسیت‌‌غذایی‌‌والرژیها‌پس‌تنها‌‌راهش
مراجعه‌‌به‌‌طب‌‌سنتی‌ودوری‌ازاسترس‌‌حتی‌‌کوهنوردی‌وورزش‌دربهبود
این‌‌عارضه‌‌نقش‌‌داره..من‌‌خودم‌مادر‌‌دوبچه‌که‌دوقلوند‌‌خودم‌‌سعی
میکنم‌‌به‌‌تمام‌جنبه‌‍های‌درمانیفکرکنم‌خداتمام‌‌مریضانرا‌‌شفا‌‌دهدامین.
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۲۲:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
من حساسیت به تمامی مواد غذایی گرفتم به سرم فشار اومد وبه پرده های گوشم وزوز تو سرم شروع شد همراه باکم شدن شنوایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
درمان اصلی درد بشر امروزی تغییر نگرش هست. بحران هایی که عصر نوین به بار آورده و انسان را از اصل خویش دور رانده علت اصلی درد است
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۲:۲۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
دوستان عزیز من۳۱ سال میشه که وزوز گوش دارم در منطقه دچار این بیماری شدم تجربه زیاد دارم شاید مفید باشه برای دوستان زیاد حساس نباشید به آن توجه نکنید از استرس دوری کنید خدا میداند که هرگز دکتر هم نرفتم با وزوز گوشهایم کنار امدم توجه نکنید به آن به امید بهبودی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۵۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام دوستان الان نزدیک به ۲ ماه میشه که گوشم وزوز داره همه نوع صدایی دیگه نمیتونم تو گوشام یکسره خیس میشه نمی‌دونم دلیلش چیه خیلی دکتر رفتم میگن برو دکتر اعصاب اگه کسی مثل من هست تو رو خدا راهنماییم کنید چون خیلی نا امید هستم از نظرات که خوندم بعدش هم انگار تعادل ندارم و سرگیجه نیست و پاهام رو انگار دارم رو هوا می‌زارم راه میرم نمی‌دونم از استرس کرونا اینجوری شدم خدا همه مریض ها رو شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۰۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
سلام اقای بیژن میشه بگین دکتر اعصاب و روان چه داروی براتون تجویز کردن لطفا،، اسم قرص رو میگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
تهوع و سرگیجه هنگام وزوز گوش ،جاب جایی مایع مغزی میتونه باشه با مراجعه ب پزشک واستفهده از دارو بهبودی حاصل میشه
اینم اضافه کنم اگر صدای گوش مربوط ب ازبین رفتن عصب گوش نباشه
Turkey
س
۰۱:۵۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
سلام دوستان
خیلی روی صدا تمرکز نکنید و خودتون رو مشغول کنید با کارهای روزمره ...قرص فارماتن و ویتامین ب و قرص مناسب برای درمان کم خونی مفید میتونه باشه...کاش همه بیماران حالشون خوب بشه.
Iran (Islamic Republic of)
بیژن
۰۹:۲۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
من خیلی تحقیق کردم هزار تا دکتر متخصص و فوق تخصص هم رفتم آخرش یک دکتر اعصاب رفتم که قرص بهم داد خدا رو شکر بهتر شدم ۹۰ درصد صدا ها رفع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
سلام دوستان من ۸ماه که گوش راستم خیلی صدامیده که باعث این صداخودم هستم چون باضربه ای که تو سرم خورد باعث شدم اعصب گوشم کم شنوا این صداهاروتولیدکنه چندبار حجامت کردم داروهای خانگی استفاده کردم چهل گیاه برای اعصب گوش استفاده حالاخیلی بهتر شدم ولی وقتی صداهای بلندمیشنوم دوباره همین جور ولی امیدم به خدا هیچ وقت ازدست نمیدم اراده خیلی قوی دارم به خدا می‌سپارم به خودش انشاالله که همه شماهم جواب بگیرید امین
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۱۳:۴۷ ۰۷ دی ۱۳۹۹
دوستان عزیز بهترین راه کم شدن صدای گوش استفاده بسته 500 تایی قرص آمریکایی لیپوفلاونوید پلاس که مخصوص وزوز گوش است البته این هم تنها قرص برا این بیماری و قرص مکمل غذاییست یا استفاده از طب سوزنی گوش است ک تنها راه برای کاهش صداست. این بیماری درمان قطعی ندارد چون این صدا از عصب شنوایی ک در مغز است نشأت میگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۰:۵۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
وز وز گوش خیلی سخته چیکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۳:۲۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
سلام دوستانِ همدرد . امیدوارم که همگی بتونیم با این درد بی درمان کنار بیاییم . والله من از سال ۸۸ وز وز داشتم که خیلی کم بزور احساس میکردم . ولی الان هم بزور تحملش میکنم . نزدیک ۲۰ دکترای متخصص رفتم هیچکدومشان نتونستن درمان کنن . خولاصه من اینو تجربه کردم که فقط باید با چیزایی که روحیت خوشه با اونا سرگرم بشی وصلام. من خودم ۵ بار رفتم ترکیه واسه گردش خدایی اونجا خیییلی کم احساس میکردم . یعنی ۱۰ درصد . ولی تو ایران ۱۰۰ درصد هست . موفق و پیروز باشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
ای خدا
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۲۷ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
خدا شاهده یک چیزی میگم باور نمیکنید خانه های که در کنار دکل‌های مخابراتی هستند علی الخصوص خودم به این عارضه بیشتر وشدی تر دچار میشوند وقتی که به یک دورتر میرم کمتر میشود تحقیق که کردم میگم به علت پارازیتهای مخابراتی و...هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
سلام دوستان من بیست ساله که به این عارض دچار شدم وهنوزخوب نشدم فقط هر موقع استرس ندارم و بهش فکر نمیکنم و بیخیال هستم صداش خیلی کم میشه ازخدامیخام همه مریضاروشفابده
Iran (Islamic Republic of)
mostafa
۱۹:۴۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
من چند ساله گوش چپم سوت میکشه همه راهی هم رفتم ولی بی فایده بود.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۳:۵۲ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
سلام من 37 سالمه از پارسال دچار صوت در جفت گوشام شدم دکتر رفتم میگه شبا رادیو بزار بالای سرت دکتر مغز و اعصاب رفتم نوار مغز گرفتم ام ار ای گرفتم گفت چیزی نیست طب سنتی رو امتحان کردم روغن سیاه دونه ریختم و... خلاصه هر کاری کردم نشد. واقعا خیلی رو اعصابه راهی برای درمان نیست آخه چکار باید کرد؟
Germany
Behzad monfared
۰۱:۲۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
سلام به همه کسانی که وزوز کوش دارن. من خودم یکساله که کوشم سوت میکشه.من خارج از ایران زندگی می‌کنم رفتم پیش دکتر میگه فقط و فقط از استرس هستش. به من کفت داروی خاصی نداره که خوبت کنه، اون چیزی که دکتر گفت: سیگار نکش، مشروب نخور، فقط باید ورزش کنی حرکات کششی و دویدن و دور از استرس.میخواستم بگم تو یوتیوب کلمه(tinitus)تینیتوس رو سرچ کنید به زبان آلمانی هستش ولی میتونید حرکاتی که میگه رو انجام بدید خیلی خوبه. تینیتوس اسم لاتینش هست. امیدوارم که کمکی کرده باشم خدا همه مریض ها رو به حق پنج تن شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
لیدا
۲۲:۳۹ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
دوستان نترسین طب سوزنی و نوروفیدبک جواب میده فقط هزینه بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
وقتی وزوز گوش و ضعف عصب گوش با هم باشند نه تو مدرسه ارامش داری نه تو جامعه همش میترسی کسی چیزی بگه متوجه نشی
نه میتونی راحت درس بخونی نه میتونی با مردم ارتباط برقرار کنی
تمام این مشکلات رو من دارم
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۹:۴۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
سلام من بخاطر استفاده زیاد از هندزفری 2 ساله که گوش چپم وزوز میکنه صداش متغیره بعضا صدای جیرجیر صدای پنکه و..... 9 بار رفتم دکتر گوش و تست شنوایی هم دادم ولی سالم بود داروهایی مانند جینکورا ویتامین ب 12 قطره گوش دادند طب سنتی رفتم روغن بنفشه برای گوشم داد ولی 3 تا 5 ماه بعدش تازه عفونت هم کرد رفتم ساکشن کردم یک هفته درست شد اما بدبختانه یه خود به خود باز شروع وزوز گوش کرد 15 سالمه از سروصداش دیگه نمیتونم حتی درس بخونم......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
با سلام خدمت همه دوستان عزیز
من ۳ ساله که وز وز گوش دارم واقعا آزار دهنده است،جدای از سرو صدای آزار دهنده کم کم آدمو گوشه گیر میکنه......
واقعا اینکه در میان جمع باشی و متوجه حرف زدنشان نشوی خیلی سخته !!!!!!خدا خودش همه ما مریضها رو شفا بده
Switzerland
مسعود
۰۸:۴۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
بنظر من شوک برقی میتواند تا پنجاه درصد از صدای گوش را کم کنه.من بطور تصادفی اینکار را کردم و تا چهل درصد صدای گوشم کم شد و خوابم هم بسیار خوب شد و راحت میخوابم و توسط گوشیهای هوشمند هم سیر خوابم را کنترل میکنم و عمق خوابم خوب شده
Iran (Islamic Republic of)
ف
۰۹:۰۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
من تو گوشم چند وقتی صدای هو هو میومد...خوب شد ولی دوباره الان چند وقته صدا بیشتر شده....شبا به شدت رو مخمه..ولی خوب خوابم میبره..سعی میکنم اهمیتی ندم...نمیدونم واقعا دلیلش چیه..حالو حوصله دکتر رفتنم ندارم.....
Iran (Islamic Republic of)
فضل اله
۱۲:۲۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
سلام هجده ساله که وزوز گوش دارم در ابتدا با یک فشار خون بالا شروع شد و دیگه هرگز خوب نشد پیش متخصص گوش و حلق و بینی رفتم انواع آزمایش ها و حتی ام آر آی گرفتم ولی علت مشخص نشد در نهایت مرا به روانپزشک ارجاع داد انواع داروها را نزد روانپزشک مصرف کردم ولی خوب نشدم در آخر به من توصیه کرد که به وزوز گوشم توجهی نکنم تا کمتر اذیت شوم.
Iran (Islamic Republic of)
داریوش بگدلب
۱۳:۱۲ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
بیشترریشه عصبی داره
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۱:۰۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
سلام ۵ماه سوت گوش دارم تحریک الکتریکی برق هم دکتر برام وصل کرد بد تر شدم سمعک مسکر خریدم بازم بدتر شد دارو خوردم سیرو پیاز هم استفاده کردم هیچ فرقی نکرد
Iran (Islamic Republic of)
نا شناسی
۱۵:۵۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
سه سال است ‌که در گوش چپ در موقع چرخش گردن صدای جیر جیر یا وز وز می شنوم تا زکی صدا بیشتر شده و مدام صدا تکرار میشود دیگر اعصاب و روانم را خرد کرده چه کنم
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۰۵:۰۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
سلام دوستان من ۳ سالی هست که بدون هیچ علتی گوشام زنگ میزنن کلی دکتر رفتم، کلی قرص استفاده کردم. هیچ تاثیری نداشته.ماه های اول تو اشپزخانه میخوابیدم که صدای کتری یا یخچال موجب نشنیدش بشه واقعا کمکم کرد که باش کنار بیام
Germany
حمید
۰۲:۵۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
انقدر مطلبم زیاده که میخوام خلاصش کنم. ۳۲ سالم هست گوش راستم قارچ گرفت نزدیک به ۹ تا دکتر رفتم انواع دارو و قطره بهم دادن فقط درد گوشم برطرف شد اما توجه توجه اماااااا دکترای از خدا بیخبر وقتی معاینه میکردن داخل گوشمو نگاه میکردن همون دستگاه رو بدون استریل کردم میچپوند تو گوش چپم گوشم. به لطفشون دوباره گوش چپم عفونتو قارچ گرفت و الان هر ۲ گوشم درمان شده ولی وزوز قطع نمیشه. اصلا مجال نمیده ۵ دقیقه مغزم آروم شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
بهترین درمان هرشب قرآن گوش کن باصدای که گوش ت توان تحمل دارد علا الخصوص سوره انسان وهرسوره ای که مورد علاقه ات باشه
بمدت نیم ساعت
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۲۱:۰۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
با سلام من هم ۵ سالی هست به این بیماری لعنتی دچار شدم چند باری هم به پزشکان متخصص تو کرج مراجعه کردم ولی متاسفانه راه درمانی پیدا نکردند موندم چکار کنم هر کس راه درمانی سراغ داره ما رو هم از این ناراحتی خلاص کنه.با تشکر
Chile
مهرداد
۰۰:۳۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
من ۳۵ سالمه و ۱۰ ساله درگیرم، ۳ ماه اخیر خیلی شدیدتر شده بطوریکه شنواییم کم شده و اخیرا صدای حرف عادی اطرافیان رو نمیشنوم. علت اصلیش آسیب شنوایی صدای آزمایش تیر اندازی دوران سربازی بوده. نمیدونم چیکار کنم و هر جا یه چی میگن، بعضیا میگن عطاری بعضیا میگن هوموپاتی، بعضیام میگن مدارا کن.
دوستانی مثل من که از صدای انفجار آسیب دیدن ، پیاز یا زالو یا کدوم روش موثره؟
خواهشا جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
حسین پور
۱۵:۳۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
با سلام دوست عزیز من هم مثل شما در دوران سربازی نیروی هوا ی چکش تهران گوشم آسیب دیده و سرگروه احمق هم به ما نگفته بود که ما چکار کنیم ،و چه نکنیم ،خوب دچار سوت سر یا گوش شده ام ،اول به دکتر مغز اعصاب بروید ،پنجاه درصد فرق نمی کند ،اگر افاقه نکرد
باید از سمعک استفاده کنید ،من هم باید از سمعک نامرئی استفاده کنم ،این سمعک صدا ها را از بین می برود ،البته من هم از کسانی شنیدم ،این بهترین کمینه است ،منظورم سمعک می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۴۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام دوستان من سه سال دچار این بیماری لعنتی وزوز گوش شدم الان سی سالم اولیل سخت بود خیلی رفتم دکتر حتی تهران شیراز ولی نتیجه نگرفتم تومستندی درتلویزیون دیدم که درمانش در شهرکلدکشورالمان هست با عمل جراحی صدرصد هرکی وضع مالیش خوبه اطلاعاتی بگیره بره التماس دعا
Germany
نریمان شکوهفر
۰۴:۱۱ ۲۹ تير ۱۳۹۹
پانزده سال وزوزگوش دارم .
Iran (Islamic Republic of)
حسین پور
۱۵:۳۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
با سلام از نظر علمی سمعک بهترین وسیله است .
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۷:۲۸ ۲۰ تير ۱۳۹۹
منم مدتی که این طور شدم داره عذابم میده
به امید اینکه هممون خوب بشیم
خدایا خودت مارا یاری کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
وز وز گوش از سودا هست برین زالو درمانی و حجمات جواب میده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۳۴ ۱۲ تير ۱۳۹۹
سلام دوستای گلم ایشالاخداهمه مریضهاروشفابده.
من ده ساله گوشم سوت میکشه وعذابم میده مغزم ده ساله آرامش نداره حتی شبهاموقع خواب هیچ درمانی هم نداره واسم این بیماری هم (مینییر)هستش وگاهی وقتاسرگیجه وتهوع هم داره مثلاپارسال عید۲ماه سرگیجه زمین گیرم کرد.امیدوارم خداهممونوشفابده تابه آرامش برسیم (آمین)
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۱۱:۴۴ ۰۶ تير ۱۳۹۹
سلام
من چندین ساله الین مشکل دارمو واقعا خسته شدم نمیدونم چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
طاهره حسینی
۱۲:۰۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام
من فکر کردم فقط خودم از این موضوع رنج می برم
دوستان واقعا خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
مصی
۱۹:۱۵ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام
دوستان یکساله گوشم خیلی صوت میکشه دکتر هم رفتم خییییلی سخته ولی خوب نشدم جانه عزیزتون اگه راه حل دارید بهم بگید دکتر گفت مال اعصابته و قرص مصرف میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم صحراگرد
۱۳:۴۲ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام من الان ۳ساله ازاین وزوز گوش رنج میبرم سال اول رفتم پیش دکتر میگه مویرگی از مغزت پاره شده کچ جوش خورده هیچ کاری نمیتوان کرد امسال دیدم نمتونم تحمل کنم دوباره پیش دکتر دیگری رفتم میگه مال عصب گوشه درگیره
Iran (Islamic Republic of)
هدی هدایی
۱۶:۳۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
خدا خودش همه رو شفا بده. منم مبتلا هستم خیلی زجر آوره. خیللللللی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام دوستان من چندسالی است که دچارسوت گوش هستم ولی ۳ماه پیش شب هنگام خواب بین خواب وبیداری یک لحظه احساس کردم که پشت سرم صدای جیغ یه بچه که بهمراه زیادشدن چندبرابری سوت گوشم شدکه الان ۳ماه زجرمیکشم باورکنید قبلا آرامشم فقط خوابیدن بودولی الان فقط ترسم ازسکوت وخوابیدن است به خدای متعال برای درمان دعاکنیم
Germany
Bagheri
۱۷:۱۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
با سلام خدمت شما من حالم خوب نیست
سوت گوش و مغز .و اعصاب 70درصد جانباز
کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینم شدزندگی غم افسردگی تنهای کم بود زنگ گوشم اضافی شد بابادمت گرم هواماروخیلی داری خدا فدایتشم پارتی بازی کن منو درمان کن
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۲۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا خیلی وقته که پدرم اون داروی پتاهیستین و دپریلکس استفاده میکنه برای سر گیجه و دیازپام ۱۰ ۲ الی ۳ روزی که قطع کرده صداهای عجیب و غریبی تو مغزش ازار میده راه درمانش چیه
Iran (Islamic Republic of)
یزدانی
۱۹:۳۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
حدود یکماه است یکی از گوش هام مدام صدای سوت میده داخلش .
دکتر متخصص و فوق متخصص رفتم همشون میگن سکته گوش کردی و۴بارهم تزریق کروتون کردم فایده نداشته و میگن باید باهاش بسازی
مگه میشه ساخت با یه صدایی بلندسوت ومداوم توی مغزت؟؟
لطفاً راهنمایی کنید.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
چکارکنیمازشرح زنگ گوش راحت شیم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۱۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
من چند سالیست که وزوز گوش دارم و دکتر های زیادی هم دیده ام ولی فایده ای نکرده..ولی متوجه شده ام زمانیکه صدای وزوز خیلی شدید است برای 15 دقیقه دوش گرم میکیرم و بعد از ان برای مدتی هیچ گونه وزوزی ندارم..دوستان میتوانند امتحان کنند شاید تاثیری داشته باشد.
Netherlands
علیرضا حمیدی
۰۰:۱۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا اون اشخاصی که خوب شدن اسم دکتر و دارویی که مصرف کردند رو نمیگن ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۵۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
مدت شیش ماه است وزوزگوش دارم حجامت وزالودرمانی چندین باربه متخصص مراجعه کردم شستشوکردم ونوارگوش هیچ فایده ای ندارداعصاب ندارم چکارکنم با این وضع کرنا
Iran (Islamic Republic of)
کیا فلاحی
۰۲:۳۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
یعنی تو این ایران خراب شده یه دکتر پیدا نمیشه جواب ما رو بده من که دارم دیگه دیوونه میشم از این وزوز گوش لعنتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام دوستان خوب من هم چند وقته این مشکل وزوز روداشتم یه مادر پیر خونه دارم از تجربه ایشون استفاده کردم نوک انگشت خودتو بایه مقدار روغن زیتون داخل گوشتون بزنید بعدش پشت کوش خودتونو ماساژ بدید بخدا درست میشه منم خوب شدم در ضمن هیچ وقت استرس نداشته باشید چون تاثیر داره امیدوام به حق امام حسین همه هم درها خوب بش امتحان کردید خوب شدید مادر منم دعا کنید یاحق
Iran (Islamic Republic of)
طوبی
۱۷:۵۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
اگه ام آر ای گرفتید و مربوط ب سرتون نبود باید بررسی هورمونی بشید...در بعضیها برای درمان وزوز گوش حجامت بین دو کتف جواب میده
Ukraine
مهسا
۱۸:۳۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام من ۲۷ سالمه وز وز گوش داشتم رفتم دکتر کلینیک حتا تهرانم رفتم ببینم کلینیک هست یا نه بعدا هیچ اثری نکرد فقط درمانش اینکه پیاز یا اینکه سیر بزارید توگوشتون چند روز استفاده کنید. خیلی عالی این کارو امتحان کنید
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۲۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
گوشم خیلی صدا میده سرگیجه هم دارم تاری دید همدارم تا پامیشم می افتم انگشتم تو گوشم فرو می برم دوست ندارم کیس بلند حرف بزند باصدای تکراری ناراحت میشم دوست دوست دارم همیشه خونه ارام باشد چکار کنم از لحاز ما لی دست تنگم چکار کنم مشکلت زیادی دارم میتونه ازاون باشه
Iran (Islamic Republic of)
سلام مریم هستم
۲۱:۵۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
من وزی گوش دارم تا بلند میشم چشمم تار میشن تمر کزم به هم می خوره می افتم بعد تو گوشم احساس می کنم صداهای میاد گاهی وقتها انگشتمو تو گوشم فرو می برم تا هیچی نشنوم وقتی بامن حرف می زنن خو حالی نمیشم نشانه چیست خوب کلمات. نمی گیرم باید تکرار کنن ممنون
Korea (Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۵ دی ۱۳۹۸
من هم انگار صدای ماشین تو مغزم بود که با مراجعه به روان پزشک کاملا خوب شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۸
من هم وزوز گوش دارم وفقط خرمای رطب تازه می خورم کمتر میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
من هم به این مشکل مبتلا هستم تنها راه چاره اش این است که اصلا توجهی نکنید بعد از مدتی خواهید دید که از فکرتان کلا خارج شده است چون هر چقدر بهش دقت کنید زیاد حساس می شوید و این شما را عصبی می کند پس گفته منو امتحان کنید .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بهمن
۰۰:۰۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
منم از ساله 92وز وز گوشام شروع شده هر دکتری هم رفتم درمان نداره فقط باید با برنامه زندگی کنیدو کنترلش کنید سر وقت بخوابید تو جاهای پر سرو صدا نربد غذا تونه اهسته بخورید مشروبو سیگار هم باید برارید کنار .
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۲۱:۳۱ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
بنام خدا
با سلام خدمت عزیزانی که مثل من وزوز گوش دارن من 10 سالی هست که دچار وزوز گوش بر اثر قرار گیری در محیط های پر سروصدا هستم درنتیجه اعصاب شنوایی گوشم ضعیف شده و وزوز گوش دارم متاسفانه تا علم امروز پزشکی درمان نشدنی هم هست البته راههای جانبی داره مثل سعمک هم پوشان نوعی سمعک هست نه نمیذاره شما صدای وزوز رو بشنوی یکی از همکارام گذاشته خیلی هم.راضیه اما من بودجه ام کفاف خریدش رو نمیده یعنی ندارم که بخرم اینم.بگم که تا روزی که.از نظر پزشکی به این نقطه برسم خیلی خرج کردم دوا و درمان کردم ولی نشد توی کلینیک مرکز تخصصی شنوایی و وزوز گوش تهران به این نتیجه نهایی برام.رسیدن
البته دوستانی که مشکل وزوز دارن ولی اعصاب گوششون ضعیف نشده برن این مرکز ان شاءالله جواب خواهند گرفت
جواب گرفتین من حقیر رو دعا کنین چون اصلا از زندگی هیچی نمیفهمم
Netherlands
محمد
۱۶:۳۴ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
منهم دوساله به این در د مبتلا هستم اگه داروی هست بگین متشکرم
Ukraine
مهسا
۰۹:۴۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
سلام من ۳ساله وزوز گوشم اذیت میکنه رفتم دکتر چیزی ندونست دارم دیونه میشم یه چا ره دارید سر گیجه دارم اسفراغ هم دارم نمی دونم باید چیکار کنم یا حسن دارم اذیت می کشم تورو خدا چارهایی بگید خیلی بعد
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۶:۰۴ ۱۸ تير ۱۳۹۹
من هم سرگیجه داشتم با خوردن پسته اکبری اون هم هفت عدد در روز سرگیجه همراه صدای گوش بر طرف میشود.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۸:۲۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
اون‌آقایی که گفتن اب پشت گوششون بوده پیش کدوم‌دکتری رفتن؟
Iran (Islamic Republic of)
نلصر
۰۸:۳۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
سلام

پس این سوالها رو چه کسی جواب میده؟

آدرسی از این آقای عظمایی دارد؟
Germany
نرگس
۲۲:۲۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
سلام واقعا با روغن هلسی وزوزگوش خوب می شود من سرما خوردم الان سه سال گوشم سوت می کشد
Iran (Islamic Republic of)
داراب
۱۴:۳۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۸
من ۳۵سال پیش بر اثر موج انفجار در جبهه گوش هام شروع به وز وز کرده هرچقدر دکتر رفتم فایده ای نداشت الان صدایش خیلی بیشتر شده بعضی وقته هم خواب هستم ناگهان صدای بالایی مانند سنگ جت و یا زنگ در گوشم می آید و از خواب بیدار میشوم خدا همه را شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
با سلام و آرزوی سلامتی برای همه مبتلایان به درد وز وز گوش
من هم 10 سالی هست که بر اثر یه صدای بلند اعصاب شنواییم آسیب دید و از اون روز به بعد این وز وز رو دارم بعضی وقتا خیلی اذیت میشم
امیدوارم هر چه زودتر به راه درمان قطعی برای پیدا کنند به امید خدا
Iran (Islamic Republic of)
Maryam
۰۹:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
من چندماهی مبتلا شدم ب این مشکل اوایل بشدت عصبی و پرخاشگر بودم ولی وقتی فهمیدم باید تا ابد باهاش کناربیام سعی کردم بخودم بیشتر مسلط باشم و کمتر ب این مشکل فکر کنم ، راحت نیست ولی چاره ای نداریم
Iran (Islamic Republic of)
shiva
۱۶:۲۴ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
خیلی عالی
خسته نباشین
Belgium
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
منم این مشکل رو دارم از تب زیاد اینجوری شدم هرکاریم کردم هنوز هستش
فقط به قول دوستان باید بهش فکر نکرد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۵۳ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
منم وزوز گوش دارم اعصاب ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ebi
۱۰:۳۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
من 16 سال دارم و چند روز قبل پیش دکتر رفتم معاینه کرد گفت مشکلی نداره گوش هات سالمه بعد دکتر هم باز کم شنواییم فرقی نکرد الان موندم چکار کنم
میشه راهنمایی کنید؟
United States of America
مهران
۲۳:۴۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
این نوعی بیماری یا عارضه عصبی هست درمان قطعی نداره ولی میشه با یسری کارها کنار اومد باهاش
تغذیه مناسب و استراحت مناسب.
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۷:۴۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
برای یک بار هم که شده روغن زرد گاوی را دو الی سه قطره در گوش بریزید . من تجربه کردم عالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
سلام من الان نزدیک به ده ساله گوشم وز وز داره علاج داره خیلی دکتر رفتم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۰۶ ۳۰ تير ۱۳۹۸
سلام من ۳ ساله وزوزش گوش دارم ۴ تا متخصص گوش و ۴ تا متخصص مغز رفتم همه چی سالم بود نوار گوش ،نوار مغز ،سی تی اسکن، اسکن صورت و فک دندان پزشکی ،ازمایشت چکاپ بدن هیچ مشکلی نداشتم تا چندوقت پیش یه خانم دکتری رفتم گفت اب پشت گوشت جمع شده دارو داد خوب شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
چه دارویی دادن خواهشا بگید چه دکتری رفتید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
واقعاً لطفاً بگید کدوم دکتر وکجا بودن وچه دارویی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من هم یکسال وزوز گوش دارم لطفا کنید بگید پیش کدام دکتر رفتید و معالج شدید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
فریدون
۱۱:۳۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام و عرض اداب .
من هم حدود 5 سالی به وزوز گوش مبتلا شده ام . لطفا اگه آدرس و یا شماره تماس دکتری که پیشش رفتین بفرماید . ممنون میشم
Germany
محسن
۱۹:۰۶ ۱۷ تير ۱۳۹۸
سلام دوستان.چند ماهی میشه که توی خدمت گوش سمت راستم داره وزوز میکنه.وقتی دکترا گفتن درمان قطعی نداره باور نکردم تا اینکه نظرات شمارو خوندم.فکر نکنم کار خواصی بشه کرد فقط باید به خدا توکل کنیم
Iran (Islamic Republic of)
لیدا
۱۶:۲۷ ۱۲ تير ۱۳۹۸
وز وز گوش من با مصرف فلوکستین شروع شد الان سه ماه از قطع دارو می گذرد، ولی صدای سوت هنوز تو سرم هست، نمی دونم کی قرار بره
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۲۲:۳۹ ۱۱ تير ۱۳۹۸
من الان سه ماهه به وزوز گوش دایمی و کاهش شنوایی مبتلا شدم.تو همین سه ماه زندگیم برام سیاه شده اصلا نمیتونم تحمل کنم دارم دیوونه میشم تو رو خدا یکی بگه چطوری ادامه بدم
Iran (Islamic Republic of)
Hasti
۱۷:۲۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
طب سنتی مراجعه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان
۰۲:۳۸ ۱۰ تير ۱۳۹۸
سلام درود بر همدردان عزیز...
من یک سال به درد مبتلا شدم هر دکتری بگین رفتم هیچ نتیجه ای نگرفتم امید به خدا دارم مرگ وسلام...روزگارم جهنم شده چه برسرم میاید خدا میداند... لبیک یا حق
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۲:۳۳ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام مطالب درمان نداشتن وزوز گوش بسیار استرس زا میباشد هیچکسی از وزوز گوش نمرده این یادتون نره
Iran (Islamic Republic of)
شهریاری
۱۶:۱۶ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
سلام منم الان 6سال سه به درد وزوز گوش مبتلا شدم وهر دکتری که بگین رفتم و نتیجه نگرفتم تو خدا اگه کسی چیزی یا چاره ای در مورد درمان وزوز گوش میدونه منو راهنمایی کنه چون من بخاطر وزوز گوش الان چهارساله تحت نظردکتراعصاب و روان هستم من چهار تا بچه دارم وخیلی به خاطر من عذاب میکشم چون نباید حتی یک کلمه حرف بزنن من شنوایی هر گوشم حدود 60 درصد ضعیف شده من بدونم چرا من با اینکه تو سن کم مثلا سن۲۸سالگی به این درد مبتلا شدم تورو خدا اگه کسی راهی میدونه برای درمان گوشام منو راهنمایی کنه
Iran (Islamic Republic of)
Hasti
۱۷:۲۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
طب سنتی مراجعه کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۱۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
پدر من تو جنگ ی خمپاره میخوره کنارش و ۳۰ساله ک گوشش وز وز میکنه.دو سه ساله ک بیشتر شده اگه کسی درمان داره راهنمایی کنه لطفا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
سلام دوستان من هشت سال میشه وزوزگوش دارم خیلی دکتر رفتم ولی نتیجه نگرفتم خواهش میکنم بهم کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
شهماز دهقانی
۱۵:۱۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
درمورد درمان وزوزگوش بازهم مطالب مهم ازدکترهای طب سنتی تهیه کنید از هر ۵نفر یک نفر مبنلا ست
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۱۶:۴۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
سلام
منم چند ماهی مبتلا به وزوز گوش شدم و خیلی دکتر رفتم و تو اون مدت داروهای زیادی مصرف کردم اما نتیجه نگرفتم تا اینکه با جستجو کردن تو اینترنت یه قطره روغنی که اسمش روغن وزوز گوش بود با نام هلسی پیدا کردم واقعا معجزه کرد و وزوز گوشم خوب شد حتی یکی از دوستان هم مث من بود اونم مصرف کرد خوب شد
این روغن و همه عطاریا ندارن.
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۸:۱۴ ۱۷ تير ۱۳۹۸
این روغنو کجا میشه خرید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
لطفا بگین از کجا باید تهیه اش کرد
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۲۲:۰۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام جناب ارسام
لطفا نحوه استفاده از بادرنجوبه رو بگین
من 6 ساله مبتلا هستم
درمان نداره
Iran (Islamic Republic of)
مرضيه محمد علي پور
۰۸:۱۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
باليش کمي سفت وکمي هم بلند باشد. وسر متمايل به طرف بالا باشد از وزوز گوش 90 درصد کم ميشودد التماااس دعاااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام ذکری از توصیه های پیامبر (ص) با صلوات
Iran (Islamic Republic of)
مهزیار
۰۹:۴۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام منم 10 سالی هستش وزوز گوش دارم خب دیگه باهاش ساختم از تنهایی بهتر هستش ولی درسته وقتی بهش فکر میکنم مثل الان بلندتر شنیده میشه ولی خب منتظر یک درمان قطعی هستم
۱۲