معاون گردشگری سرمایه گذاری و تامین منابع خراسان شمالی گفت: ۸۰ هزار بسته فرهنگی و معرفی جاذبه‌های گردشگری بین مسافران نوروزی در خراسان شمالی توزیع شد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، هادی سعادت طلب معاون گردشگری سرمایه گذاری و تامین منابع خراسان شمالی گفت: از آغاز طرح نوروزی (۲۴ اسفندماه) تا سیزدهم فروردین ماه سال جاری، ۸۰ هزار بسته فرهنگی و معرفی اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری خراسان شمالی در بین مسافران نوروزی توزیع شد.
وی افزود: از این تعداد ۴۰ هزار نسخه نقشه راهنمای مسافران و زائران نوروزی توزیع شد.
سعادت طلب گفت: همچنین ۲۰ هزار نسخه کتابچه سفر، ۱۰ هزار بروشور موزه،۱۰ هزار دانشنامه سفر و کیف‌های تبلیغاتی و فیلم مستند گردشگری خراسان شمالی از دیگر بسته‌های فرهنگی است که به مسافران نوروزی اهدا شد.
وی با بیان اینکه ۱۱ پایگاه اطلاع رسانی و اسکان در شهر فعال است، گفت: این بسته‌های فرهنگی در این تعداد پایگاه در مبادی ورودی شهر و نقاط پر تردد مسافران نوروزی با هدف معرفی اماکن تاریخی و گردشگری خراسان شمالی توزیع شد.
سعادت طلب با تاکید بر این که حدود ۱۵۰ بنر در خصوص معرفی اماکن تاریخی و گردشگری خراسان شمالی نصب شده است، گفت: در مکان‌های مختلف سطح شهر اماکن تاریخی و مناطق ورودی و متبرکه شاخص استان به معرض نمایش درآمده است.
انتهای پیام/ط


توزیع ۴۰ هزار نسخه نقشه راهنمای بین مسافران و زائران نوروزی

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.