رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین از اجرای بیش از10برنامه فرهنگی ورزشی درایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

اجرای بیش از10برنامه فرهنگی ورزشی درشهرستان فامنینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین قراگوزلو، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین گفت:با همکاری ادارات و هیئت های ورزشی باهدف ایجاد شور و نشاط درجامعه بیش از10برنامه فرهنگی ورزشی بمناسبت ایام نوروز97درشهرستان فامنین اجراشد.

وی خاطر نشان کرد:مسابقات فوتبال جام نوروز دردوبخش مرکزی و پیشخور ،جشنواره بازیهای بومی و محلی در روستاها،غبارروبی گلزار شهدا،دیدارنوروزی با مسئولین ونصب بنر و تبلیغات محیطی ازآن جمله این برنامه ها است.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین اظهار کرد: تلاش کردیم با اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی تفریحی، نوروز ۹۷ را برای همشهریان عزیز و مسافران نوروزی به ایامی شاد و مفرح تبدیل کنیم.

قراگوزلودرپایان با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی گفت: باید با عزم ملی و تحریم کالاهای غیرایرانی به فکر ایجاد اشتغال و رونق تولید و بهبود وضعیت اقتصادی باشیم و صنعت ورزش می‌تواند با بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی قدرتمند و بی‌نظیر خود در ترویج مصرف کالای ایرانی و رونق بخشیدن به تولید و اشتغال نقش موثری داشته باشد.

انتهای پیام/ب

اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی در فامنین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.