مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: شش هزار و ۵۰۰ نفر در استان بوشهر به اعتکاف رفتند.

۶۵۰۰ نفر در استان بوشهر به معتکف شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد افزایش استقبال از برنامه اعتکاف هستیم و افراد زیادی در این برنامه حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به حضور گسترده قشر جوان در این برنامه خاطرنشان کرد: در اعتکاف انسان سه روز از خانه و خانواده خود دور می‌شود و ذخیره‌ای برای آخرت خود کسب می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: برنامه اعتکاف امسال در ۱۶۰ مسجد استان بوشهر برگزار شد و شش هزار و ۵۰۰ نفر معتکف شدند.

وی با اشاره به اعزام ۴۵۰ روحانی در قالب کاروان مبلغین و مبلغات به ۱۶۰ مسجد بیان کرد: روحانیون و مبلغین و مبلغات به احکام و مسائل شرعی پاسخ گفته و آموزه‌های قرآنی موضوعی و احادیث عترتی را تشریح کردند.

سروستانی افزود: در این سه روز برنامه‌های متنوعی از جمله اقامه نماز جماعت سه وعده، برگزاری مجالس و محافل انس با قرآن کریم و ادعیه، جلسات معرفتی، جلسات پرسش و پاسخ و وعظ و خطابه و تصحیح قرائت نماز برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: ۷۵ محفل انس با قرآن در قالب طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» با همکاری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/م

۶۵۰۰ نفر در استان بوشهر به اعتکاف رفتند

برچسب ها: قرآن ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.