مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات به ۹۵ هزار و ۱۱۶ نفر از مسافران استان اردبیل در تعطیلات نوروزی خبر داد.

بهرام غیبی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: این مسافران از ۲۸ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین سال جاری از عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خدمات دریافت کرده اند.

وی افزود: ۸۲ هزار و ۷۹۰ نفر از پست های ثابت و ۱۲ هزار و ۳۲۶ نفر از پست های سیار جمعیت هلال احمر استان اردبیل خدمات دریافت کرده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این مدت ۴۳۱ نفر از اعضای خواهران و ۴۰۹ از اعضای برادران جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این زمان در برنامه ها مشارکت کرده اند، تصریح کرد: ۶۷۴ نفر از کانون جوانان، ۸۶ نفر از کانون دانشجویی، ۲۶ نفر از کانون دانش آموزی، یک نفر از کانون طلاب، ۳۱ نفر از کانون روستایی و ۳۸ نفر از کانون غنچه ها در برنامه های تعطیلات نوروزی مشارکت داشته اند.

غیبی اضافه کرد: عوامل جمعیت هلال احمر استان در ۱۵ پست ثابت، ۶ پست سیار، ۱۴ فضای دوستدار کودک، ۱۴ خیمه نماز و ۱۴ ایستگاه سلامت به مسافران خدمات ارائه داده اند.

وی اظهار کرد: در این مدت به ۵ هزار و ۶۴۳ نفر خدمات کنترل فشار خون دریافت کرده، ۳ هزار و ۸۷۷ نفر از فضای دوستدار کودک و ۲ هزار و ۶۸۴ نفر از خیمه نماز استفاده کرده و ۶ هزار و ۸۵۹ نفر هم به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوستند.

غیبی با اشاره به تعداد اقلام توزیع شده در بین مسافران در بازه زمانی ۲۸ اسفند ۹۶ تا ۱۴ فروردین ۹۷ اظهار کرد: ۵۰ هزار و ۱۱۶ عدد نقشه، ۴۵ هزار و ۸۰۷ عدد بروشور و ۴۴ هزار و ۷۷۷ عدد سایر محصولات توزیع شده است.

انتهای پیام/ح

دریافت بیش از 82 هزار نفر از خدمات هلال احمر اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.