مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات به 13هزار نفر مسافر نوروزی در در پست های ثابت و سیار هلال احمر استان اردبیل خبر داد.

بهرام غیبی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از ارائه خدمات به 13 هزار و 920 نفر در پست های ثابت و سیار طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی طی سه روز اول دور دوم سفرهای نوروزی خبر داد.

وی افزود: این خدمات توسط 145 نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان اردبیل ارائه شده است که 75 نفر آن ها خواهر و 70 نفر برادر بوده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به خدمات ارائه شده به مسافرین تصریح کرد: هزار و 597 نفر از مسافرین به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوسته اند.

غیبی ادامه داد: هزار و 125 نفر از ایستگاه های سلامت، 809 نفر از ایستگاه های فضای دوستدار کودک و 622 نفر از خیمه های نماز در طول سه روز اول دور دوم سفرهای نوروزی استفاده کرده اند.

وی با اشاره به اقلام توزیعی در این مدت تصریح کرد: 8 هزار و 506 نقشه، 8 هزار و 708 عدد نقشه و 7 هزار و 838 عدد سایر محصولات در بین مسافرین توزیع شده است.

انتهای پیام/ح

استفاده بیش از یک هزار نفر از ایستگاه های سلامت اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.