هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال ایران با برتری تمام مدعیان صعود برتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سی ام رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز(چهارشنبه) با برگزاری 9 بازی به پایان رسید.

بادران در ورزشگاه کارگران تهران با تک گل امید نظامی پور در دقیقه 56 از سد مس رفسنجان گذشت تا با 52 امتیاز جایگاه پنجمی اش را حفظ کند اما شاگردان علی سامره با 40 امتیاز در رتبه دهم ایستادند.

نساجی در ادامه روزهای خوبش با جواد نکونام در خانه تیم نگون بخت صبا، قمی ها را با نتیجه پرگل 6 بر یک شکست داد تا بیش از پیش به صعود به لیگ برتر مطمئن شود. رضا شکری(79) برای صبا و سهیل رحمانی(31) محمد عباس زاده(43،45 و 48)حسن نجفی(70) و مجتبی ممشلی برای قائمشهری ها گلزنی کردند. نساجی با این برد 54 امتیازی شد و رتبه چهارمی اش را حفظ کرد اما صبا که صعودش به لیگ دسته دوم قطعی شده است با 12 امتیاز در جایگاه هفدهم قرار گرفت.

فجرسپاسی، دیگر مدعی صعود به لیگ برتر با 2 گل بهروز هوشمند در دقایق 22 و 66 اکسین البرز را از پیش رو برداشت تا با 55 امتیاز در رتبه سوم باقی بماند اما اکسین که بدون علی لطیفی برای برگزاری این بازی به شیراز رفته بود با 46 امتیاز به جایگاه هفتم سقوط کرد.

خونه به خونه بابل با نتیجه یک بر صفر شهرداری تبریز را شکست داد و با 57 امتیاز جایگاه خود در رتبه دوم را حفظ کرد. حمید کاظمی تک گل این بازی را در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. شاگردان سیروس دین محمدی با این شکست 35 امتیازی و به رتبه چهاردهم سقوط کردند.

مس کرمان با تک گلی که شاهرخ غلامرضا پور در دقیقه 73 به ثمر رساند از سد ماشین سازی تبریز گذشت تا با رسیدن به امتیاز 47 در رتبه ششم قرار گیرد. شاگردان عباس آقایی هم با همان 30 امتیاز و ایستادن در جایگاه پانزدهمی به منطقه سقوط نزدیک شدند.

تنها بازی بدون گل امروز بین گل گهر سیرجان و ملوان انزلی برگزار شد تا شاگردان وینگو بگوویچ و نادر دست نشان به ترتیب با 43 و 46 امتیاز در رتبه هشتم و نهم جدول باقی بمانند.

آلومینوم اراک با نتیجه چهار بر صفر راه آهن قعرنشین را شکست داد تا با 35 امتیاز به رتبه سیزدهم صعود کند.مهدی خلج(20)سعید آقایی(30)ابوالفضل قربانی(70) و وحید جعفری(79) دراین بازی گلزنی کردند. راه آهن هم 10 امتیازی باقی ماند.

ایران جوان بوشهر با تک گل مسعود نظرزاده در دقیقه 74 از سد شهرداری ماهشهر عبور کرد تا با رسیدن به امتیاز 28 و ایستادن در جایگاه شانزدهمی فاصله اش با تیم های بالاتر را کاهش دهد.شهرداری هم در جایگاه دوازدهم باقی ماند.

در آخرین بازی این هفته نفت مسجدسلیمان صدرنشین با گل های پیمان میری(44 و 63)و میلاد خدایی اصل(83) از سد برق شیراز گذشت تا با 60 امتیاز فاصله اش با سایر مدعیان را حفظ کند. شاگردان رحمان رضایی هم با 37 امتیاز در جایگاه یازدهم باقی ماند.

انتهای پیام/

تداوم صدرنشینی نفت مسجدسلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار