رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه؛

باید کمیته پیگیری مصوبات جلسات تشکیل شود

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت استان هر سال بدتر از سال قبل می شود، بر لزوم حرکت جهادی برای خروج از رکود تاکید کرد.

باید کمیته پیگیری مصوبات جلسات تشکیل شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ احمد صفری رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه  امروز پنج شنبه در اولین نشست شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، ابراز داشت: متاسفانه جلسات بسیاری برگزار می شود که بر روی هم انباشته می شود و هیچ خروجی ندارد در این راستا لازم است کمیته ای با حضور کارشناسان تشکیل شود تا به طور جدی پیگیر مصوبات جلسات باشند.

وی یادآور شد: تا کنون تعدادی از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری اجرا شده و هنوز به صورت کامل همه مصوبات اجرایی نشده است و حتی تعدادی از مصوبات تا کنون حتی ابلاغ هم نشده است و این ابهاماتی دارد.

صفری در ادامه اشاره ای به اعتبارات بازسازی داشت و گفت: با وجود گذشت ۲ ماه از ابلاغ این اعتبارات اما تا کنون موافقت نامه ای در این خصوص صادر نشده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه بیان کرد: قبل از سال ۹۷ مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از جناب آقای نوبخت درخواست کردیم که برای استان لحاظ کند اما متاسفانه از سوی مدیران به خوبی دنبال نشد و جا دارد این مسئله با حساسیت پیگیری شده تا به وضعیت استان کمک شود.

 

انتهای پیام/ز

 

وضعیت استان  کرمانشاه هر سال بدتر از سال قبل می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.