فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاری دایره اجتماعی این فرماندهی ۸۶ درصد پرونده‌های ارجاعی به این مرکز در سال گذشته به مصالحه ختم شده است.

سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا"  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیار مفید و موثر کارشناسان دایره مشاوره و مددکاری پلیس شهرستان اسلام آبادغرب مصالحه بین افرادی است که به دلیل مسائل مختلف به این مراکز مراجعه کرده اند.

وی یادآور شد: بیشتر پرونده‌های منجر به مصالحه در دایره مشاوره و مددکاری شهرستان مربوط به نزاع و درگیری، اختلافات زناشویی، تصادفات، اعتیاد و موضوعات حقوقی بوده است.

سرهنگ سرتیپ نیا ادامه داد: مصالحه برخی از پرونده‌ها با تلاش مددکاران این فرماندهی با چندین جلسه پیگیری و رسیدگی توسط کارشناسان مشاوره صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاری دایره اجتماعی در سال گذشته تعداد یک هزار و ۴۷ فقره پرونده به مراکز مشاوره ارجاع شده است.

وی یادآور شد: از این تعداد ۸۹۷ پرونده منجر به سازش گردیده که در مجموع ۸۶ درصد پرونده‌های ارجاعی به این مرکز را شامل می‌شود.

سرهنگ سرتیپ نیا ادامه داد: واحد مشاوره و مددکاری این شهرستان به طور روزانه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شهروندان در حوزه‌های خانوادگی، حقوقی، فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در پایان گفت: شهروندان می‌توانند همه روزه در ساعات اداری به این واحد مشاوره مراجعه و از خدمات رایگان آن بهره‌مند شوند.


انتهای پیام/ز



مصالحه پرونده‌های مشاوره در اسلام اباد غرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.