رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از استخدام برگزیدگان مسابقه روبوکاپ در این دانشگاه خبر داد.

حمایت ویژه دانشگاه آزاد از برگزیدگان مسابقه روبوکاپ آزادبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره از مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد که صبح امروز در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد در خصوص نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه محلی برای آغاز یک حرکت و رفتن به قله‌های پژوهشی و علمی است.

باید جوانان را دریابیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باید توجه به جوانان افزایش یابد، اظهار کرد: ما باید جوانان را دریابیم و به آنان راه اثباتشان را نشان دهیم تا بتوانند فعالیت‌های خود را هر چه بهتر انجام دهند.

رهبر با اشاره به اینکه برگزیدگان این جشنواره مورد حمایت دانشگاه آزاد قرار می‌گیرند، گفت: تمام افرادی که در این جشنواره حائز رتبه برتر شوند در دانشگاه آزاد اسلامی استخدام خواهند شد؛ همه این جوانان مورد حمایت هستند تا محصولات آنان تجاری‌سازی شود.

وی یادآور شد: هدف ما این است که بتوانیم از برتری علمی خود در راستای پیشرفت و افزایش تولیدات ملی قدم برداریم تا شعار امسال  مقام معظم رهبری در سال جدید محقق شود؛ ما توانمندی‌های خود را به اثبات رسانده‌ایم و امروز باید این توانمندی‌های را به ثروت تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
چه عجب!
ما که سالهاست با مدرک مهندسی از دانشگاه آزاد قزوین با سطح علمی بالا فارغ التحصیل شدیم ولی هنوز شغل درخور پیدا نکردیم

شرکتهای خصوصی با حقوق های ناچیز عین بیگاری است

محکوم به تدریس ساعتی در دانشگاهها شدیم
آخرین اخبار