تيم فوتبال منتخب فیازمان قهرمان جام شهدای جهان آباد نهاوند شد+عکس

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مسابقات فوتبال جام نوروزی جهان آباد نهاوند گرامیداشت یاد خاطره دو شهید فوتبالیست الله مراد نادری و خالق زمانیان با قهرمانی تیم منتخب فیازمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محرم روزبه رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به قهرمانی تيم فوتبال منتخب فیازمان در جام شهدای جهان آباد نهاوند، اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۳۰تیم از شهرستان نهاوند و روستاهای آن و ۲تیم از استان لرستان به مدت سه هفته به صورت دوره ای و تک حذف برگزارشد.

وی گفت: در این دوره از مسابقات که زیر نظر بخشداری مرکزی و هیات ورزش روستایی عشایری و بومی محلی برگزار شد به ترتیب تیم منتخب ظفر فیازمان بنیاد بیان اول و دوم شدند ودو تیم

دهیاری جهان آباد وتيم فوتبال هلال احمر زرامین به صورت مشترک سوم شدند.

روزبه افزود: تیم شهدای تکه و مقاومت زرامین به عنوان مربی و تیم اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شدند همچنین حاج محمد سهرابی از تیم شهدای تکه به عنوان بهترین بازیکن و آقای گل مسابقات با ۸ گل زده شناخته شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار داشت: این ۱۵ دوره مسابقات فوتبال جام نوروزی شهدای جهان‌آباد گراميداشت فوتباليست شهيد الله‌مراد نادری و خالق زمانیان است که با حضور 32 تیم و شرکت ۴۰۰ورزشکار و مربی از شهرستان نهاوند و استان لرستان به مدت 21 روز و در هشت گروه چهار تيمی برگزار شد.

روزبه بیان کرد: در مدت ۲۱ روز برگزاری مسابقات نزدیک به ۴ هزار تماشاگر از اين مسابقات استقبال كردند و پس از 110 بازي در مراحل مختلف ۳ تیم برتر شناخته شدند و با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان و خبرنگاران جوایز آنها اهدا شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این مسابقات گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار فوتبالیست پرکردن اوقات فراغت جوانان و دور کردن آنها از اعتیاد و معضلات اجتماعی است.

انتهای پیام/ب

تيم فوتبال منتخب فیازمان قهرمان جام شهدای جهان آباد نهاوند شد

برچسب ها: نوروز 97 ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.