امام جمعه خرم‌آباد گفت:حمایت از کالای ایرانی اثرات مثبت فراوانی در کشور دارد و باعث رونق اشتغال و اقتصاد می‌شود و اعتلا نظام اسلامی را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت‌الله سید احمد میرعمادی امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌ها نماز جمعه امروز خرم‌آباد، به روز یکشنبه سالروز شهادت آیت‌الله سیدمحمدباقر صدر اشاره و ضمن تسلیت این روز بیان کرد: شهید صدر یک مجاهد بود که با رژیم صدام مبارزه می‌کرد و سرانجام توسط رژیم صدام به شهادت رسید.

وی افزود: ما امروز به اندیشه‌های اقتصادی شهید صدر نیازمندیم چراکه این اندیشه‌ها در تحقق اهداف شعار اقتصاد مقاومتی سنخیت دارد و می‌تواند راهگشا باشد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان در ادامه به بیست فروردین سالروز قطع رابطه آمریکا با ایران اشاره و عنوان کرد: امام بزرگوار قطع رابطه با آمریکا را به فال نیک گرفت و واقعاً نیز این قطع ارتباط باعث رفع چپاول‌گری آمریکا از منابع ایران شد و برای حفظ استعداد ایران اسلامی مؤثر بود.

وی به تحریم اقتصادی ایران از سوی غرب اشاره و خاطرنشان کرد: اگر به خوبی عمل کرده و رهنمود‌هایی مقام معظم رهبری را به خوبی اجرا کنیم تحریم اقتصادی دشمن با شعار حمایت از کالای ایرانی باعث استقلال ایران خواهد شد.

آیت‌الله میرعمادی گفت: سیاست حمایت از کالای ایرانی اثرات مثبت فراوانی در کشور دارد و باعث رونق اشتغال و اقتصاد می‌شود و اعتلا نظام اسلامی را در پی خواهد داشت.

وی به دیگر مناسبت بیست فروردین یعنی روز فناوری هسته‌ای اشاره کرد و افزود: پیشرفت فعالیت‌های هسته‌ای یکی از مهمترین دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است و امروز می‌بینیم که ایران با پیشرفت هسته‌ای خود جزء باشگاه‌های هسته‌ای دنیا قرار گرفته و این دستاورد مدیون خون شهدا و دانشمندان هسته‌ای است.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: شهدای هسته‌ای نماد علم و ایمان و نماد ما می‌توانیم هستند و مهمترین ویژگی آن‌ها تعهد و مسوولیت پذیری آن‌ها نسبت به نظام و انقلاب است.

وی سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی اشاره و عنوان کرد: شهید آوینی با قلم و بیان خود در اعتلای ارزش‌های دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: امروز نیازمند هنرمند متعهد و بسیجی هستم و نه هنرمند با تفکر غربی و هنرمندی که بدنبال ابتذال بوده و دائماً دنبال لهو و لعب است.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه با اشاره به سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی در ۲۱ فروردین، بیان کرد: اخلاص شهید صیاد شیرازی آمیخته با مهارت‌های نظامی بود.

وی به سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) برای محرومیت زدایی حسابی در بانک باز کردند تا خیرین برای کمک به محرومان به آن روی آورند که بنیاد مسکن متولی آن شد و خوشبختانه امروز بنیاد مسکن در کمک رسانی و خدمات رسانی به محرومان و نیازمندان اقدامات خوبی کرده است.

وی عملکرد بنیاد مسکن لرستان در ارائه خدمات به زلزله‌زدگان کرمانشاه را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: پنجشنبه ۲۵ رجب شهادت موسی بن جعفر است که این امام بزرگ بخشی از عمر با برکت خود را در زندان به سر برد.

انتهای پیام/م

حمایت از کالای ایرانی اعتلای نظام را در پی دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.