نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

مسئولان تعامل و همکاری بیشتری با قرارگاه خاتم داشته باشند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای لرستان یک فرصت استثنایی بوده و مسئولان استان برای رفع مشکلات استان باید تعامل و همکاری بیشتری با قرارگاه داشته و از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت‌الله سید احمد میرعمادی صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان گفت: بر این باوریم وقتی حکومت جهانی امام زمان (ع) شکل می‌گیرد تمامی ظرفیت‌ها به شکوفایی می‌رسد و اگر انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور امام زمان بوده و به‌عنوان الگو در دنیا مطرح است کارآمدی نظام سبب الگو شدنش خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به وزن جلسه باید آغاز یک تحول اقتصادی، عمرانی و سازندگی برای استان باسد و باید از زحمات سردار عبدالهی تقدیر و تشکر کرد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: تنها سرمایه‌گذار با تجربه و توانمند بدون منت و بدون پول که می‌تواند در استان نقش‌آفرینی کند قرارگاه خاتم بوده و ورود قرارگاه به‌صورت جدی و کامل است.

آیت‌الله میرعمادی بیان کرد: باید قرارگاه را تقویت کرده و موانع را برطرف کرد تا شاهد نقش‌آفرینی هر چه بیشتر این مجموعه در استان باشیم.

وی مهمترین چالش موجود در استان را مسائل اقتصادی دانست و گفت:قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای لرستان یک فرصت استثنایی بوده و باید از این ظرفیت به‌خوبی برای توسعه استان استفاده کرد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: وضعیت استان در بخش اقتصادی و اشتغال مناسب نیست، از سوی دیگر در استان ظرفیت‌های فراوانی داریم و با قاطعیت باید گفت: در لرستان در تمام زمینه‌ها ظرفیت‌های مناسب و خوبی دارد.

آیت‌الله میرعمادی در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انسانی بزرگ‌ترین ظرفیت برای لرستان است، افزود: برای موفقیت باید به سمت فعالیت‌های اقتصادی اشتغال‌زایی حرکت کنیم انتظار می‌رود از ظرفیت قرارگاه خاتم به‌خوبی استفاده کرد.

وی گفت: اولین رمز موفقیت مسئله مطالبه گری مردم و پیگیری مسوولان است و دومین عامل موفقیت مسئله وحدت، انسجام و همکاری است.

آیت‌الله میرعمادی گفت: باید فضای همکاری، همدلی را ایجاد کنیم با فضای بی‌تفاوتی راه به‌جایی نخواهیم برد، هیچ طرح عمرانی و اقتصادی نیست که نتوان در لرستان ایجاد نکرد.

وی گفت: کار و تلاش برای خدمت به مردم باید اساس برنامه‌های مدیران باشد و باید از تجربه و توانمندی قرارگاه استفاده کرد و باید از استاندار تشکر کرد و انتظار می‌رود که مدیران همکاری بیشتری با قرارگاه خاتم داشته باشند.

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: در طول انقلاب اسلامی هر جا با مشکل مواجه بودیم و نیاز به کمک داشتیم سپاه پیش قدم بوده و در رفع بسیاری از مشکلات کمک کرده است ئ. امرئز نیز برای رفع مشکلات سپاه پیش قدم است.

انتهای پیام/د

سپاه همواره در رفع مشکلات پیش گام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.