یکی از استارت آپ‌های کشور در راستای تحقق شعار سال ۹۷ شروع به تهیه لباس برای افراد بزرگ سایز کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان، در نظر دارد تا محصولات دانش بنیانی را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند، معرفی کند.

 اغلب افرادی که دچار اضافه وزن هستند، با مشکل پیدا کردن لباس با سایز دلخواهشان مواجه هستند یکی از استارت آپ‌های کشور در راستای تحقق شعار  سال ۹۷ و برای حمایت از کالای ایرانی  و رفع مشکل افراد بزرگ سایز  شروع به تهیه لباس‌های کمیاب برای افراد با سایز بزرگ کرده است.

تولید بهترین لباس ها برای بانوان بزرگ سایز

مدیر این استارت آپ در رابطه با فعالیت این تیم گفت: به کمک خیاطان حرفه‌ای لباس‌های سایز بزرگ را با بهترین کیفیت و با استفاده از پارچه‌های مرغوب و در زیباترین طرح‌ها تولید می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این استارت آپ لباس‌هایی مناسب برای بانوان طراحی و تولید می‌کند، اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از بانوان مشتریان ثابت سایت ما شده اند و سفارشات خود را در این سامانه ثبت می‌کنند.

مدیر این استارت آپ در خصوص چگونگی ثبت سفارش در این استارت آپ گفت: برای خرید از سایت ما کافی است سایز خود را مشخص کرده و سپس لباس را خریداری کنید.

وی ادامه داد: در این سایت دسته بندی‌های مختلف لباس اعم از مانتو،کت، شلوار و ... قرار دارد و پس از انتخاب دسته مورد نظر می‌توانید طرح و رنگ لباستان را انتخاب و مراحل خرید را تکمیل کنید تا لباس بدون دریافت هزینه حمل و نقل برای شما ارسال شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار