وزارت دفاع ملی افغانستان بار دیگر تاکید کرد که نیروهای هوایی ارتش ملی در ولسوالی دشت ارچی ولایت قندوز یک پایگاه و تجمع بزرگ طالبان را هدف قرار داده است.

تاکید مجدد وزارت دفاع افغانستان بر هدف قرار دادن طالبان در حمله قندوزبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع ملی افغانستان بار دیگر تاکید کرد که نیروهای هوایی ارتش ملی در ولسوالی دشت ارچی ولایت قندوز یک پایگاه و تجمع بزرگ طالبان را هدف قرار داده است.

نیروهای هوایی ارتش افغانستان، دوشنبه هفته گذشته (13 حمل) یک تجمع بزرگ طالبان در ولسوالی دشت ارچی ولایت قندوز را هدف قرار دادند.

وزارت دفاع ملی اعلام کرد که در این حملات تلفات سنگینی به گروه طالبان وارد شده و چندین فرمانده ارشد و کلیدی این گروه کشته شده اند.

اما گزارش‌هایی وجود دارد که در این حمله شماری از غیرنظامیان نیز زخمی شده اند. دولت دستور بررسی این رویداد را داده و شورای ملی نیز گفته که این رویداد را بررسی خواهد کرد.

وزارت دفاع افغانستان گفته است که پس از آن که جنگنده‌های ارتش این تجمع بزرگ طالبان را هدف قرار داده، اعضای طالبان به سوی غیرنظامیان شلیک کرده اند.

تاکنون گزارش‌های ضد و نقیضی درباره این حمله به نشر رسیده اما وزارت دفاع افغانستان بار دیگر تاکید کرده که در حمله قندوز قطعا هدف نیروهای ارتش ملی قرارگاه نظامی مخالفین مسلح بوده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار