نماینده رشت گفت: یکی از مطالبه‌های اصلی مردم این است که مسئولان در برخورد با فساد و رانت‌خواری قاطعانه عمل کنند.

سجبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌‎هایی که مسئولان کشور باید در سال جاری مدنظر قرار دهند، اظهار کرد: در وهله اول ضرورت دارد که با فساد در جامعه مبارزه شود چرا که فساد موجب بی‌اعتمادی مردم به مسئولان می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم از فساد، تبعیض و رانت‌خواری برخی از مسئولان ناراضی هستند، ادامه داد: یکی از خواسته‌های اصلی مردم این است که مسئولان در برخورد با فساد و رانت‌خواری در هر سطحی قاطعانه عمل کنند.

نماینده مردم رشت با تاکید بر اینکه مسئولان باید در سال جاری برای ریشه‌کن کردن بیکاری تلاش‌های بیشتری کنند، تصریح کرد: با توجه به شعار سال، برای ایجاد اشتغال باید از تولید داخلی حمایت صورت گیرد.

کوچکی‌نژاد با تاکید بر حفظ استقلال کشور در صحنه بین‌المللی، گفت: ایران باید همچنان بااقتدار در صحنه بین‌المللی حرکت کند، چراکه در سال گذشته اثبات شد ما هر چه قدر در برابر طرف‌های مقابل نرمش داشته باشیم، دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی محکم‌تر حرکت می‌کنند.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه از سوی دیگر در سال جاری باید با کسانی که امنیت داخلی را برهم می‌زنند و خواهان ضربه زدن به نظام هستند، برخورد جدی شود، خاطر نشان کرد: مسئولان امنیتی و اطلاعاتی باید هوشیار باشند تا امنیت داخلی کشور همواره حفظ شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار