عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: همگان باید توجه داشته باشند که شکوفایی اقتصاد ملی در مسیر حمایت و خرید کالای ایرانی امکان‌پذیر است.

آیت‌الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شعار حمایت از "کالای ایرانی"، اظهار کرد: شعار حمایت از کالای ایرانی در واقع حمایت از ظرفیت‌های داخلی و شکوفایی هر چه بیشتر آن است.

وی با بیان اینکه مهمترین جنبه حمایت از ظرفیت داخلی در سال جدید مصرف کالاهای ایرانی است، تصریح کرد: اگر دولت و ملت به تحقق این شعار توجه جدی داشته باشند به طور قطع و یقین بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وظایف دولت در حمایت از کالای ایرانی، گفت: دولت باید سیاست‌های تشویقی برای تولید کننده کالای داخلی در نظر بگیرد و در عین حال راهکارهای منتهی به تولید را حمایت و موانع را برطرف کند.

آیت‌الله حیدری با تاکید بر اینکه مردم نیز وظیفه دارند کالای ایرانی را بر خارجی ترجیح دهند، گفت: همگان باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که شکوفایی اقتصاد ملی در مسیر حمایت از تولید داخلی امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه جدی گرفتن مبارزه با قاچاق کالا از سوی مسئولان به تولید داخلی میدان بیشتری می‌دهد، گفت: اگر جلوی ورود کالای قاچاق را بگیرند و در عین حال کالای ایرانی هم حمایت شود، چرخ واحدهای تولیدی می‌چرخد و این به معنای ایجاد اشتغال برای جوانان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری  تصریح کرد:  حمایت از کالای ایرانی و خرید آن به معنای صادرات بیشتر، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و نشاط و شادابی برای جامعه است، اگر تولیدات کشور را خریداری نکنیم در واقع کارگران خودمان را بیکار کرده‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار