استاندار همدان گفت: حرکت در مسیر حمایت از تولید داخلی منجر به تثبیت اشتغال می‌شود و انگیزه جوانان را افزایش می‌دهد.

خرید کالای ایرانی انگیزه جوانان را برای کار و تلاش افزایش می‌دهدمحمدناصر نیکبخت استاندار همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شعار حمایت از "کالای ایرانی"، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب هوشمندانه شعاری مهم و استراتژیک را برای امسال انتخاب کردند که تحقق و توجه به آن گره از مشکلات باز می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت خرید کالای ایرانی، ادامه داد: خرید و استفاده از کالای ایرانی به معنای حمایت و تقویت تولید داخلی است و نور امید در دل تولید کنندگان روشن‌تر خواهد شد.

استاندار همدان کالای ایرانی را حاصل زحمت و تلاش جوانان کشور عنوان کرد و افزود: با خرید هر کالای ایرانی به جوانان این مرز و بوم اعلام می‌کنیم که به آنان اعتماد داریم.

نیکبخت تاکید کرد: حرکت در مسیر حمایت از تولید داخلی منجر به تثبیت اشتغال می‌شود و در عین حال انگیزه جوانان را برای کار و تلاش افزایش می‌دهد.

وی با تاکید بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف، درباره تاثیرات خرید کالای ایرانی، گفت: افزایش ثروت ملی، کاهش تورم، کنترل نقدینگی و... از تاثیرات خرید کالاهای تولید داخل است.

استاندار همدان تاکید کرد: دولت با تمام توان از سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و کارآفرین داخلی برای توسعه همه جانبه کشور حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار