امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس از پیگیری رئیس جمهوری و استاندار گلستان جهت آزادی شهروندان ایرانی و گلستانی در بند در زندان های ترکمنستان قدررانی کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛حاج آخوند عبدالباسط نوری امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس پیش از خطبه نماز عبادی جمعه ادر هفته ۱۷ فروردین ماه به به آزادی شهروندان ایرانی اشاره کرد و گفت:هفته گذشته در سفر ریاست محترم جمهور به کشور ترکمنستان ۲۸۳ تن از ایرانیان  در زندان‌های ترکمنستان آزاده شده و به کشورمان انتقال یافتند.

حاج آخوند عبدالباسط نوری زاد افزود: برای رهایی این عزیزان، هاشمی استاندار، نمایندگان مجلس و مسئولین قوه قضائیه و به ویژه حاج آقا نورمفیدی نماینده، ولی فقیه حمات بسیاری را متقبل شدند و پیگیری‌های آنان نیز نتیجه داد و موجب خرسندی و خوشحالی ایرانیان و مردم منطقه شد.

وی افزود: به نوبه خودم و از طرف مردم شریف منطقه و شهرستان گنبدکاووس از همه مسئولین که بانی این امر خیر شدند و زندانیان را به آغوش کشور و خانواده بازگرداندند صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

حاج آخوند عبدالباسط نوری امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در پایان افزود: این اقدام انسان دوستانه دولت و مسئولین خدمتی بزرگ و مردمی بود و انشاء الله بانیان آن از پاداش و اجر خداوند بهره‌مند خواهند بود.

انتهای پیام /گ
 

قدردانی امام جمعه گنبدکاووس از مسولان کشور واستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.