پرداخت بیش از 33 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد تهران در سال96معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران از پرداخت 33 میلیارد و 755 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به نیازمندان در سال 96 خبر داد.

علی کریمی اصل معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عملکرد این نهاد در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به نیازمندان در سال 96 را مطرح کرد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه یکی از سرفصل‌های حمایتی کمیته امداد پرداخت تسهیلات کارگشایی به مددجویان و نیازمندان است، گفت: در سال 96، 33 میلیارد و 755 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به نیازمندان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه این مبلغ به 12 هزار نفر پرداخت شده است، ادامه داد: سقف پرداخت این تسهیلات 5 میلیون تومان است که براساس نیاز خانوارها به آن‌ها پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران افزود: تأمین هزینه‌های درمانی، اعطای وام به محکومان دیه و جرائم غیر عمد، کمک هزینه خرید و تأمین مسکن، کمک خرید لوازم منزل، ودیعه مسکن، پرداخت بدهی، هزینه‌های تحصیلی و کمک هزینه ازدواج از موارد پرداخت وام کارگشایی است.

کریمی اصل با بیان اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت به متقاضیان پرداخت می‌شود، ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با مشارکت خیران شرایط مناسبی را برای رفع مشکل نیازمندان از طریق صندوق امداد ولایت فراهم کنیم.

وی یادآور شد: مددجویان معیشت بگیر، تک و چند خدمتی، فرزندان مددجو و همچنین سایر نیازمندان می‌توانند از وام قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت بهره‌مند شوند.

 انتهای پیام/

پرداخت 34 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به نیازمندان استان تهران در سال 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار