کارشناس هواشناسی لرستان از بارش پراکنده امشب و فردا در استان لرستان خبرداد.

پیله وران کارشناس هواشناسی لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت: باتوجه به تصاویر ماهواره‌ای وراداری امروز نشان می‌دادند با تشکیل هسته‌های بارشی در برخی از نقاط استان در ساعات صبح وبعد ازظهر شاهد بارش باران به همراه رعد وبرق وهمین طور وزش باد بودیم.

وی افزود: ما برای امشب وفردا هم انتظار داریم بارش‌های پراکنده در برخی از ساعات در سطح استان اتفاق بیفتد و همراه با این شرایط در مناطق بادخیز هم انتظار داریم که سرعت وزش باد گا‌ها افزایش پیدا کند.

کارشناس هواشناسی لرستان ادامه داد: از فردا شب تا بعد از ظهر روز ۲ شنبه به طور موقت از میزان ناپایداری‌ها کاسته وپیش بینی می‌شود بعد ازظهر روز ۲ شنبه هم دوباره به دلیل تغییرات فشاری که در سطح زمین داریم و ورود موج‌های ناپایدار در برخی از نقاط شاهد رگبار‌هایی به شکل خفیف وپراکنده به همراه رعد وبرق باشیم.

پیله وران گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته کمینه وبیشینه دما در خرم آباد بین ۱۰ تا ۲۲ درجه سانتیگراد در نوسان بود و گرمترین نقطه استان هم پلدختر با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شد و طی ساعات صبح هم کمینه دما را الیگودرز با ۶ درجه سانتیگراد داشت.

وی  افزود: همینطور تا امروز صبح هم بیشترین مقدار بارش از خرم آباد به مقدار ۴۷ میلیمتر ودر رتبه بعدی در مناطق شرقی استان سپیددشت وشول آباد بامقدار ۲۷ میلیمتر گزارش شده است.

انتهای پیام/م

 بارش پراکنده در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.