استان مرکزی از ۱۰ مهر میزبان مسابقات کشوری قرآن کریم است.

برگزاری مسابقات کشوری قرآن از ۱۰ مهر در اراکحجت الاسلام دلاوری سرپرست اداره کل اوقات وامور خیریه استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: بعد از ۱۷ سال خوشبختانه امسال استان مرکزی میزبان مسابقات کشوری قرآن کریم است و مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن از دهم مهرماه لغایت ۲۵ مهر در شهر اراک برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام دلاوری افزود: مسابقات در ۹ رشته برگزار می‌شود که ۴ رشته مربوط به حفظ، شامل حفظ ۵ و ۱۰ و ۲۰ جزء قرآن و حفظ کل قرآن کریم است و در رشته قرائت تحقیق و ترتیل و همچنین حفظ موضوعی قرآن کریم وحفظ احادیث و تفسیر قرآن کریم مجموعا ۹ رشته برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در بازه زمانی ۹۷/۲/۱ تا ۹۷/۲/۲۶ مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم برگزار خواهد شد و مرحله استانی هم بعد از پایان ماه مبارک رمضان در تیرماه برگزار می شود.

سرپرست اداره کل اوقات وامور خیریه استان مرکزی ادامه داد: مهلت ثبت نام مرحله شهرستانی تا مورخ ۹۷/۱/۳۰ است وکسانی که می‌خواهند در این دوره از مسابقات شرکت کنند باید تا پایان فروردین ماه به سایت رسمی مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران www.quraniran.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

انتهای پیام / ج

پایان فروردین آخرین مهلت ثبت نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.