مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مراجعه کننده به کمپ‌های جمعیت هلال احمر در کل کشور، ۱۱ هزار و ۵۰۴ نفر سهم استان بوده که ۲۱ درصد کل مراجعان کشور را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رسول راشکی  مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اداری در استانداری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ۵۷ پست ثابت و سیار در استان در تعطیلات نوروز راه‌اندازی در سیستان و بلوچستان فعال بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در تعطیلات نوروز امسال ۲۱ درصد از مسافران و گردشگران سهم سیستان و بلوچستان بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: جمعیت هلال احمر با حضور ۳۳۹ تیم در قالب ۶۶ هزار و ۲۶۴ نفر روزانه به صورت ۲۴ ساعته در طرح امداد و نجات نوروزی و راهنمای مسافران فعالیت داشته است.

وی با بیان اینکه حضور به موقع امدادگران هلال احمر سبب کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای شده است، گفت: کاهش ۹۷ درصدی حوادث دریایی نسبت به سال قبل را در طرح نوروزی امسال شاهد بودیم.

راشکی با اشاره به اینکه در بحث حوادث کوهستان نیز کاهش ۷۷ رصد را شاهد بودیم گفت: یک نفر در چاه نیمه زهک در تعطیلات نوروز غرق شد.

وی از راه‌اندازی سیاه چادر‌ها و خیمه‌های نماز هلال احمر در محور‌های سیستان و بلوچستان و ورودی و خروجی شهر‌ها خبر داد و گفت: استقبال از این سیاه چادر‌ها بسیار خوب بوده است.

انتهای پیام/ع

جلسه شورای اداری در سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: امداد ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار