رئیس شورای شهر تهران با ابراز گلایه از عملکرد برخی رسانه‌ها در خصوص استعفای شهردار تهران گفت: در پاره‌ای از این موارد انصاف رعایت نشد که یکی از آن‌ها عدم حمایت شورا از نجفی بود.

شورای پنجم هیچگاه دست از حمایت از نجفی برنداشتبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در آغاز پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران با ورود به مسئله استعفای شهردار تهران اظهار کرد: شهردار تهران علی‌رغم استعفا‌ در این مدت با جدیت امور شهر را دنبال کرد و اولین‌ بخشنامه‌ خود را در سال 97 بر اساس رهنمودهای‌ رهبری‌ در مورد نامگذاری سال 97 صادر کرد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه محور اعلام شده از سوی رهبر انقلاب‌، حمایت از کالای ایرانی بود، گفت: بر همه روشن است که تولید ملی یکی از مؤلفه‌های مهم هر کشوری است و نشان می‌دهد وضعیت آن کشور از نظر شاخص‌های مختلف اقتصادی چگونه است.

وی با بیان اینکه امروزه در کنار تولید، خدمات هم مطرح است و به عنوان ارزش افزوده دیده می‌شود،افزود: یکی از وظایف شهرداری خدمت به شهروندان است و امیدواریم مؤثر واقع شویم.

هاشمی رفسنجانی در خصوص استعفای شهردار تهران ادامه داد: در کنار تمام مسائل و تحلیل‌هایی که در رسانه‌ها مطرح بود، دو نکته بود که لازم است در مورد آن‌ها صحبت‌ کرد چون انصاف در آن‌ها رعایت نشده بود.

وی تصریح کرد: یکی از آن‌ها عدم حمایت شورا از نجفی بود که کاملاً اشتباه بود، زیرا شورا از همان روزی که به نجفی رأی داد تاکنون، حمایت‌های‌ خود را از او دریغ نکرده است.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در این استعفا بحث‌ بن‌بست در مدیریت شهری مطرح است و شهردار تهران به این نکته اذعان داشت.

هاشمی رفسنجانی در پایان با اشاره به فرمایشی از امام راحل مبنی بر اینکه مجلس در رأس امور است، گفت: آن زمان شوراهای شهر نبودند و اکنون می‌توان گفت در شهرها، شوراهای اسلامی در رأس امور هستند و ما بن‌بستی نخواهیم داشت، چون رأی مردم خواسته مردم است و ما به عنوان کسانی که از رأی مردم استفاده کردیم باید نظراتمان با رأی مردم یکسان باشد.

انتهای پیام/

صحبت‌های رئیس شورای شهر تهران در نخستین جلسه شورای شهر در سال 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
از ماست که بر ماست
آخرین اخبار